Hur långt har ni hunnit köra i år?

hur många mil i år?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
gbg - lkpg - gbg under påskhelgen på småvägar. 20-30 mil runt omkring så det borde väl bli runt 100 mil hittills, å redan fortkörningsböter :huvet (fast bara lite).

Ca 1000 mil förra året, inga böter.

Jag blev av med kortet i slutet av förra sommaren så nu vågar jag fan knappt gasa. Riktigt trist både för mig och bilarna som ligger i kö bakom...:3freak

Förresten så räcker det att köra lite fort för att kortet ska ryka...

8 mil, farsan plockade ihop sin hoj igår så vi körde en runda :yoparty
I övrigt va det allra första gången jag körde mc i trafik :tummenupp gick riktigt bra, jag fick känna på både landsväg och stadstrafik :2cool

150+ :tummenupp
Med kawan gjorde jag runt 100mil i år innan den såldes.
Och med den nya skönheten har jag kört 92mil sedan i onsdags, då jag fick hem henne, snart 100mila service :D

Ungefär mellanskilnaden i försäkringspremien till en r1a tex, pyntade försäkringen förra månaden tror det blev 1600 Hel/Hel:) kan ha tagit fel på nån 100 lapp men är vad många betalar i månaden.

Helt rätt tänkt.

Mindre roligt att betala massor med pengar till försäkringsbolaget (har själv 3300 kr per månad hel. Kör man ofta är det helt rätt att välja din typ av motorcykel. Att lägga pengar på service och underhåll samt bensin känns vettigare.

Skulle säga runt 5 mil. Premiärturen i söndags och en kortare tur på 45min i går. Hoppas på fler mil nu i veckan då vädret verkar lovande :tummenupp

Dåligt år detta, 0 Mil. Men är planerat tvätt och se om den startar denna alt senast nästa vecka. Förhoppningsvis så hålls tidschemat.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!