Hur går det med räcerpyjamasarna R2

Nyteknik skrev:
Är verkligen ett skinnställ som kostar 2.999 kr något man kan känna sig säker i? :va
Det undrar jag med. Är jag också ett ålahuvud då :confused:

Nä mne på allvar, är det lika bra sömmar, material osv som på vanliga ställ? 3 000 kr låter helt otroligt billigt. Det är ju inte mer än ett par riktigt dyra handskar...

Bingo skrev:

Nä mne på allvar, är det lika bra sömmar, material osv som på vanliga ställ? 3 000 kr låter helt otroligt billigt. Det är ju inte mer än ett par riktigt dyra handskar...

Det beror ju på vad man jämför med, om man anser att priset är det som avgör säkerheten.. När man vet vilka otroliga påslag det är på dainese och alpinestars flashiga ställ, så är iofs 3000kr billigt, men fortfarande inte så mycket billigare än vad dainese/alpinestars hade kunnat vara.

Bingo skrev:

Återigen, de ställen RST sålde förra året och som låg på under/ca 4000 med RR-rabatt(om jag inte minns helt fel) kostade 7000kr fullpris. Jämför med det istället. Det är väl Dannisport vi snackar om? Det ska ju vara bra grejor.

Chris Ash skrev:
Återigen, de ställen RST sålde förra året och som låg på under/ca 4000 med RR-rabatt(om jag inte minns helt fel) kostade 7000kr fullpris. Jämför med det istället. Det är väl Dannisport vi snackar om? Det ska ju vara bra grejor.

Förra året var det Dannisport men jag tror det är ngt annat märke för i år, det är därför R2 är lite hemlighetsfull då det inte är helt klart. Tror jag.

Jag har nu lagt ut lite mer info på hemsidan, och mer kommer under eftermiddagen.
Om det kan vara nått att ha för 3000kr? ( inte spikat ännu)
Kvaliteten ÄR bra, det företag som designar, väljer material och tillverkar dessa ställ har även racingstället WOLF som funnits i 33år och är nått av de bästa man kan köpa i england.
Detta är ett mycket starkt reducerat pris för att dels nå ut till fler nu i början och dels för att dra mitt strå till stacken.
Inte många utanför Veidec får riktigt bra priser på de nu etablerade märkena.
Detta är ju en form av sponsring från min sida, jag kan inte erbjuda detta till alla, men kanske ännu bättre pris till någon.

Petter

Last edited:
R2 skrev:
Jag har nu lagt ut lite mer info på hemsidan, och mer kommer under eftermiddagen.
Om det kan vara nått att ha för 3000kr?
Kvaliteten ÄR bra, det företag som designar, väljer material och tillverkar dessa ställ har även racingstället WOLF som funnits i 33år och är nått av de bästa man kan köpa i england.
Detta är ett mycket starkt reducerat pris för att dels nå ut till fler nu i början och dels för att dra mitt strå till stacken.
Inte många utanför Veidec får riktigt bra priser på de nu etablerade märkena.
Detta är ju en form av sponsring från min sida, jag kan inte erbjuda detta till alla, men kanske ännu bättre pris till någon.

Petter

Vilka kommer att få handla stället till det fantastikt bra priset?
Räcker det med att ha licens? Har som mål att ställa upp på något B-race i sommar, räcker det? Eller måste man vara anmäld till SM serien?

Ja det krävas att man innehar RR licens i år B eller A, och visst är det trevligt om man kör minst ett par race, för idén är ju att de ska synas.
Men det kan ju finnas andra sätt att "återgällda" detta lilla spons.
Men eftersom detta riktar sig, bland andra, till de som kanske precis har börjat eller så, så kan jag ju inte begära att man kör hela serier.

Presentara vem du är och vad du för planer.

norrlansguld skrev:
Vilka kommer att få handla stället till det fantastikt bra priset?
Räcker det med att ha licens? Har som mål att ställa upp på något B-race i sommar, räcker det? Eller måste man vara anmäld till SM serien?

R2 skrev:
Ja det krävas att man innehar RR licens i år B eller A, och visst är det trevligt om man kör minst ett par race, för idén är ju att de ska synas.
Men eftersom detta riktar sig, bland andra, till de som kanske precis har börjat eller så, så kan jag ju inte begära att man kör hela serier.

Så detta gäller fortfarande? http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=429328&postcount=14

R2 skrev:

Jag skickar ett PM till dej.

Söker dig som ställer ut på mässan.

Har ju fått många förfrågningar om jag kommer att visa upp de skinnställ jag ska sponsra våra Roadracing förare med någonstans, t.ex på mässan.
Jag har dock ingen monter där i år men skulle hemskt gärna ha med ett ställ på någons hoj eller liknande.
Självklart har jag tänkt mig nått sorts utbyte som tack för detta.

Tips emottages gärna, på PM eller mail.

Hemsidan med info, bilder och priser är färdig inom en till ett par dagar.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026