Hur går det med räcerpyjamasarna R2

Micke--> Kan inte jag få köpa dina knäpuckar för en femtilapp, du lär ju inte använda dem ändå. :tungan

Goodstuff skrev:
Micke--> Kan inte jag få köpa dina knäpuckar för en femtilapp, du lär ju inte använda dem ändå. :tungan
Jag råkade skrapa den ena igår av misstag, men det ska inte upprepas

6500:- för racestället låter billigt... e det kvaliteten jämfört med de mer "vanliga" märkena som drar ner priset?

Santo skrev:
6500:- för racestället låter billigt... e det kvaliteten jämfört med de mer "vanliga" märkena som drar ner priset?

Kolla upp hur mycket du får betala för att det ska stå Dainese eller Alpinestars på dit ställ, dessa ställ är fina och bra men påslaget är enormt....

Nej, det låga priset är ett resultat av företaget bakom RST och deras beslut att ta alla sina 30års erfarenhet av tillverkning av skinnställ och starta ett nytt märke.
Detta gjorde dom 1999, med erfarenheter av hela branchen från vart man köper in skinn, färgar det, syr upp det osv så har dom skapat en produkt som passar in på marknaden där det finns ett glapp idag, prismässigt.
Men visst, kvalitén är inte riktigt lika hög som i t.ex Alpinestars värsta skinnställ, men påslagen är mycket höga för de etablerade märkena idag.
Men dock är kvalitén mycket hög kontra kostnaden vad gäller RST.

Last edited:
Mitt ställ verkar väldigt fint. :tummenupp
Dessvärre kan jag inte prova det på ett tag. :mad:
Jag återkommer med rapport när det är gjort.

Nu även testat på bana med räcern, stället känns bara bättre och bättre hela tiden :tummenupp

Framtiden

Hej alla

tack för de kommentarer jag fått så här långt, fortsätt gärna berätta hur ni upplever ställen.
Från och med nu tar RR-erbjudandet en paus, dock kan det hända att jag kör vidare på det igen längre fram.

Självklart är man välkommen att köpa till ordinarie pris.
MVH
Petter R
RST

Jag är också mycket positiv till mitt ställ. Stl 52 sitter helt perfekt på en 181cm/70kilo kropp. Möjligtvis är ärmar och ben något för korta och knäskydden skaver lite grann på mig. Annars är kvalitet och passform väl så god som de skinnställ av mer etablerade märken jag haft innan.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026