Hur går det med räcerpyjamasarna R2

Jag lyfter för att påpeka att även jag beställt ett skinnställ av R2, som för tillfället inte svarar på PM. Inom ett par veckor vill jag dock ha mitt ställ, och säkert flera med mig.. Kan förövrigt säga att jag provat ett och de är helt ok. i kvalitén vad man kan se iaf. De har dock ett par konstruktionsfel som innebär att stretch mm. inte funkar optimalt. Förhoppningsvis funkar detta bättre i de som blir leverade nu...

/Joakim

Pålle skrev:
Jag lyfter för att påpeka att även jag beställt ett skinnställ av R2, som för tillfället inte svarar på PM. Inom ett par veckor vill jag dock ha mitt ställ, och säkert flera med mig.. Kan förövrigt säga att jag provat ett och de är helt ok. i kvalitén vad man kan se iaf. De har dock ett par konstruktionsfel som innebär att stretch mm. inte funkar optimalt. Förhoppningsvis funkar detta bättre i de som blir leverade nu...

/Joakim

Jag med, även om det strular hade det varit fint om man fick veta det.

Chris Ash skrev:
Jag med, även om det strular hade det varit fint om man fick veta det.

Jag har sålt mitt gamla, så om det inte kommer får jag ta på mig armbågsskydd och tejpa puckarna på knäna :yoparty

Jag har också beställt men det verkar gå väldigt trögt så jag funderar på att köpa ett annat, men för det priset kommer man ju inte undan.

Ingen som hört något? Jag har mailat utan att få svar.
Enligt deras hemsida är dom på träningsläger den här veckan... :gnissla

Bultaco skrev:
Ingen som hört något? Jag har mailat utan att få svar.
Enligt deras hemsida är dom på träningsläger den här veckan... :gnissla

Nope, hemsidan har ju heler inte uppdaterats. Har med mailat utan att få svar. Jag fick dock veta att det kunde ta ända till SM-premiären innan de dök upp, men som sagt hade varit bra med en update av läget.

vad händer?

Hej alla,
jag vill börja med att säga sorry för den dåliga informationen på senaste.
jag har gjort en "stiggy", inte sagt nått innan det fanns nått säkert att säga.
Hela dealen har tyvärr hängt löst på grund av ett par detaljer i avtalet med fabriken, dessa är nu lösta och jag ämnar fortsätta som planerat.
Dock så är det en del oklara bitar vad gäller OM vissa av er har besällt eller inte.
Ett antal vet jag, nämner inte dessa här men måste(tyvärr, för det är jag som har strulat) be er höra av er till mig igen.
Då enbart på email, detta med PM är ohållbart för jag vet inte vad alla heter på riktigt kontra era nick här på SH, och sen är inkorgen full nästan hela tiden.
Alltså ber jag alla som säkert vet att maila mig på petter@reuterholt.com och antingen bekräfta eller fråga vidare om storlek etc.
Ordern är alltså inte komplett just nu, men så fort jag har alla besked så går den iväg och leverans blir då troligen en till två veckor senare.
Jag måste redan nu nämna att det utan min kontroll kan bli så att vissa färger i vissa storlekar är restnoterade vid tiden för order, sånt skall då lösas i möjligaste mån.
Åter igen, jag ber om ursäkt för sista tidens osäkerhet, men tyvärr håller fabriken inte vad dom lovade vid mitt besök i England i höstas.
Vad gäller uppdateringen av hemsidan så beror det just på detta, jag har helt enkelt inte fått information om resterande produkter ännu.
Självklart är det så att man kan dra sig ur nu åxå om man har tröttnat.
MVH
Petter Reuterholt

Last edited:
På G

Hej alla.

dags för lite info, ställen är på väg från England och dyker upp inom ett par dagar.
Skriver här igen när dom är framme och skickas ut.

EDIT, grejorna är på väg med UPS som brukar hålla tiderna, troligen framme imorgon.

Petter R
RST

Last edited:
R2 skrev:
Hej alla.

dags för lite info, ställen är på väg från England och dyker upp inom ett par dagar.
Skriver här igen när dom är framme och skickas ut.

Petter R
RST
Kanoners Petter :tummenupp

Senaste spårning av frakten visar att den fanns i köpenhamn i förmiddags.
Efter samtal med UPS verkar det som leverans blir på måndag.
Beklagar att det har dragit ut på tiden, påsken försenade en del.
Skickar vidare till er så fort det är framme.
PS: Chris Ash, handskarna är med nu också. DS

R2 skrev:
Senaste spårning av frakten visar att den fanns i köpenhamn i förmiddags.
Efter samtal med UPS verkar det som leverans blir på måndag.
Beklagar att det har dragit ut på tiden, påsken försenade en del.
Skickar vidare till er så fort det är framme.
PS: Chris Ash, handskarna är med nu också. DS

Perfekt! Tackar ödmjukast!

hoppas dessa faller dig i smaken, sitter som gjutna och är svinsköna.
passar ju självklart bra med stället.

Bifogat

• Vector Blue2.jpg
    Vector Blue2.jpg
    30.5 KB · Visningar: 59
  • Dynoproblue2.jpg
    Dynoproblue2.jpg
    28.8 KB · Visningar: 59
Last edited:
Skickar du via postförskott eller något annat?
Nu får vi hoppas att stället passar mina babianarmar....

Ja postförskott blir det.
har man babianarmar så blir det ju en tids tillvänjning, på alla ställ, så även detta.
Ett trick kan vara att köra utan axelskydd ett tag när man börjar töja ett nytt skinnställ.
Vet folk som hoppat ner i badkaret med stället i början, det är ju dock inte bra för skinnet om man inte låter det torka i rumstempratur och sedan smörjer det lite.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026