R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nu sååå..
Hemsidan är uppe med i alla fall de produkter som berör detta ämne.
kolla in www.reuterholt.com/rst
Och nu så, priset för er som ska tävla i år blir 3300:- inkl moms och frakt inom Sverige.
Detta gäller för DYNOPRO modellen.
DYNO RACE kostar 2950:-
Det kommer info om de Racehandskar som också kommer att omfattas av denna sponsring.
Vad går då detta ut på?
Jo visst är det så att jag vill nå ut till ett fler hojåkare.
Men jag vill ju oxå hjälpa till att dra mitt strå till stacken, vet ju alltförväl hur dyrt det är att tävla.
Visst vill jag ha vissa mot prestationer för detta, men tänker ju inte avkräva er ett skriftligt kontrakt på nått sätt.
Men visst är det så att jag önskar/förväntar mig goodwill bland era mc-vänner, synligt ställ i depån och gärna ett gott ord hos er lokale mcfirma.
Tror dock att alla gör sitt bästa utan dessa förmaningar, och så hoppas jag ju att ni kör för allt vad skinnet håller, det vill säga en hel del..
Fråga gärna mer, im all yours.
MVH
Petter "R2" Reuterholt
Hemsidan är uppe med i alla fall de produkter som berör detta ämne.
kolla in www.reuterholt.com/rst
Och nu så, priset för er som ska tävla i år blir 3300:- inkl moms och frakt inom Sverige.
Detta gäller för DYNOPRO modellen.
DYNO RACE kostar 2950:-
Det kommer info om de Racehandskar som också kommer att omfattas av denna sponsring.
Vad går då detta ut på?
Jo visst är det så att jag vill nå ut till ett fler hojåkare.
Men jag vill ju oxå hjälpa till att dra mitt strå till stacken, vet ju alltförväl hur dyrt det är att tävla.
Visst vill jag ha vissa mot prestationer för detta, men tänker ju inte avkräva er ett skriftligt kontrakt på nått sätt.
Men visst är det så att jag önskar/förväntar mig goodwill bland era mc-vänner, synligt ställ i depån och gärna ett gott ord hos er lokale mcfirma.
Tror dock att alla gör sitt bästa utan dessa förmaningar, och så hoppas jag ju att ni kör för allt vad skinnet håller, det vill säga en hel del..

Fråga gärna mer, im all yours.
MVH
Petter "R2" Reuterholt