Hur går det med räcerpyjamasarna R2

Anderstorp, mycket troligt, MEN, jag har ju ännu inte kommit igång med mitt tävlande i år, (kööööp min Duke nuuuu, sälj mig en std600 )
så jag är inte nere hela helgen utan troligen bara söndagen.
Eventuellt kan jag skicka med det med en polare som kör R1000, ska kolla det.

Ordinarie priser finns på hemsidan: www.reuterholt.com/rst

Leverans

Nu är allt framme och snart även på väg till er.

Hallå igen

nu är allt utskickat, onsdag och torsdag är det framme.
och ett par av er får stället på Anderstorp.
Jag kompletterar snart med lite klistermärken mm till er.

Självklart vill ja ha feedback på passform etc, och även vurp/skaderapporter under sommaren.

Hoppas alla blir nöjda med sin storlek nu, glöm inte att kolla in handskarna på hemsidan också.
Tack så länge.
Petter R
RST

Last edited:
Fick mitt ställ idag, passar skitbra och ser ut att hålla hög kvalitet :tummenupp

Posörfaktorn är hög med ryggpuckel & ventilation.

Idag får man torrköra & töja typ som denna banan :banana

Tack Petter :Bugar

Nu har jag fått och testat stället på anderstorp. Jag är helt slut efter att ha fått på mig det, men ändå relativt rörlig när jag väl kommit i det :tummenupp. Det mjuknar väl till sig får jag hoppas. Väldigt schysst ställ men lite små i stlk runt armarna och benen.
Ventilationen är guld värd hjälper till att hålla sig någelunda sval!
Tackar så mycket Petter!

Hämtade ut mitt idag och 54 passade mycket bättre än det 52 jag provade. Stor skillnad i storlekarna. Lite korta armar och ben samt att knä och armbågsskydden gärna kunde gått länge ner mot fot och hand.
Annars verkar det vara riktigt bra kvalité! Sitter skönt och är snyggt ohc billigt. :tummenupp

Ett litet tips är att sätta en bit silvertape över sömmen som skaver på insidan av handlederna, jag är 1.71 och väger 77 kg, strl 50 sitter perfekt på mig :tummenupp

Håller med om att ärmarna känns aningen korta, men eftersom jag har ap-armar har jag då aldrig hittat ett ställ som jag inte upplevt på samma vis...
Snyggt och passade utmärkt utan några som helt modifikationer! :tummenupp Längtar ju nästan efter att kasa lite i det... :hihi
Tack R2!

Premiär på SRW nu på söndag, ska bli kul att se hur många sekunder man kan kapa med ny outfit :tummenupp

Stället testat idag i tort & vått med gathojen på bana, funkar bra och no more mr TIBA valmers :tungan

På onsdag är det dags att prova stället med Missilen på Falken :tummenupp

Bifogat

• GSXR110_0911.jpg
    GSXR110_0911.jpg
    66.3 KB · Visningar: 83
GSXR1100R skrev:
Stället testat idag i tort & vått...
Du kunde inte valt en annan färg gubbe :mad: fast vi åker ju sällan ihop iof.
Instämmer i hyllningskören, 52 sitter bra på en normalbyggd 174cm på 80 pannor. Ett pluss för puckarna som verkar hålla bättre än Daineses posörpuckar.

Gulsnabbtrajja skrev:
Du kunde inte valt en annan färg gubbe :mad: fast vi åker ju sällan ihop iof.
Instämmer i hyllningskören, 52 sitter bra på en normalbyggd 174cm på 80 pannor. Ett pluss för puckarna som verkar hålla bättre än Daineses posörpuckar.
J-a gnällande om färgerna, ditt ställ kommer ändå att vara lecabrunt hela året :D

GSXR1100R skrev:
Stället testat idag i tort & vått med gathojen på bana, funkar bra och no more mr TIBA valmers :tungan

På onsdag är det dags att prova stället med Missilen på Falken :tummenupp
Nu frågar jag igen: Vad har du för hjälmstorlek? 72?

GSXR1100R skrev:
Observera tutan som är monterad på vänster sida av kåpan :D
Specialbeställer du visiröppning som visar hela trynet? Kanske skulle överväga öppen hjälm (med strut)?

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026