Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ett problem är väl att alla klasser inte är med i sändningarna och på DVD:n men som Håkan påpekar får alla vara med och betala.Med tanke på hur mycket man lägger ner på den här skiten, så känns 1200:- som en fis i rymden. Särskilt om man efter säsongen kan köpa en DVD med alla sina race på.... Minne för llivet.... På DVD...![]()
Ett problem är väl att alla klasser inte är med i sändningarna och på DVD:n men som Håkan påpekar får alla vara med och betala.
Om man ska vara seriös, så skulle jag iaf bli besviken om det inte blev nåt....
De lär inte sända SC eftersom det väl inte är en SM-klass?!
Näe.. det är ju bara Nordiskt mästerskap.![]()
... jag vill va med på TV!![]()
.

Ett problem är väl att alla klasser inte är med i sändningarna och på DVD:n men som Håkan påpekar får alla vara med och betala.
Nej nej de är endast de förare som kommer med på dvd:n som får betala med andra ord förmodligen bara A-förare...

Olagligt att läsa annans post2728762Läs Håkans post.![]()

Ja, så har jag tolkat det som skrivits dels av Håkan i den här tråden och dels vad som skrivits tidigare år.Haha nä...men är det så att det först är en "startavgift" på 40k o sen tillkommer det 1200 per förare som är med i utvalda klasser.
Ja, så har jag tolkat det som skrivits dels av Håkan i den här tråden och dels vad som skrivits tidigare år.
Mao får även de som inte är med i sändningarna vara med och betala tex 40.000:- i LMS fall.

Olagligt att läsa annans post
Haha nä...men är det så att det först är en "startavgift" på 40k o sen tillkommer det 1200 per förare som är med i utvalda klasser. Hur många är det som betalar 1,2k per tävling?
Med tanke på hur mycket man lägger ner på den här skiten, så känns 1200:- som en fis i rymden. Särskilt om man efter säsongen kan köpa en DVD med alla sina race på.... Minne för llivet.... På DVD...![]()
..
Om den kostar 1200kr, OK! men var det 1200 PER TÄVLING???
6000 kr för säsongen????
![]()
![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|