Hungerstrejk på Kumlaanstalten

med tanke på att dom får "dyrare" mat i fängelserna än dom får i skolorna så är det väl inget att bry sig om....

Last edited:
Puttenutte, stakkajjs fångar som tvingas sitta fängslade. Gullegull och dylikt.

personligen tycker jag de kan svälta, de har regler att följa, de får sluta grina helt enkelt.

Ger de efter för sånt här så måste de snart ge efter för allting, nä in med batongerna.

Aprecis, bara låta dom slippa äta. När dom blir tillräckligt hungriga kommer dom väl äta, så jävla dum är väl ingen att man svälter sig?

Ähh, låt dom hållas.

FYFAN SÄGER JAG BARA..
Jävla kewksossarna :finger har plockat bort våran matsal! Jag skulle vara SÅÅÅ glad om jag slapp lägga ut 50kr / dag för lunch eller ta med mig matlåda... fy i helvete, jag vill ha mat!!! :whip

JAG VILL HA EN MATSAL VI FÅR ÄTA I...! :hördu

:kulspruta

huhuhu, helt sanslöst, skicka dom på prao i ett sydamerikanst fängelse i nåra veckor! Så får vi se va dom tycker när dom kommer tebaka!

Fångar

Och nu över till vädret...

-"På med hjälmen! Ner med visiret! Pilla bort ID-märkningen och sedan är det bara att ta fram betongen och veva! Sedan behövs det inget jävla väder!"

/Mikael Persbrandt i Pippirulls tappning

De har ett enkelt val, att äta eller att inte äta. Äter de inte blir de hungriga och snart så äter de igen. Vad är problemet?

När jag gick på högstadiet fick dom dra ner till strax under 2 kr / port för dom hade så kasst me $

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...