PollySmurf skrev:Om folk gav fan i att börja tjata om "dom" och rasism osv så kanske man kunde komma någonstans med sådana här trådar?! :kocko
Hoppsan, jag skrev "folk", väntar mig ca 180 nya inlägg av ovanstående slag.
Vad hade du väntat dig när du för det första döper tråden till "hotande invandrare, var är landet på väg!?" och sedan redogör för hur hemska dessa invandrare är och att alla bråk där du beror på dem..
Det du gör är att bokstavligt talat peka ut dem som orsaken till alla problem med kriminalitet och som den stora faran i det svenska sammhället.
Det finns nog ingen på det här forumet som förnekar att invandrare är överrepresenterade i brottsstatistiken. Det som däremot är fördjävla pinsamt är att folk på allvar tror att det har med deras hudfärg att göra..
Sannolikheten att en arbetare ska begå brott är 50% större än att en tjänsteman gör det.. Du tror inte det är en koppling som är mer intressant än dit ständiga rapande om att det var "invandrare" som gjorde det...
Hade det varit svenskar som gjort som de gjorde hade det inte funnits någon beskrivning av deras härkomst...
Du hade knappast skrivit att ett gäng bestående av fyra skåningar, två smålänningar och troligen en gotlänning hotade min Moster....