Hotande Utlänningar/Vart är landet på väg?

Status
Ej öppen för fler svar.
Meissner skrev:
Kan ingen låsa den här tråden i förebyggande syfte? Alla vet ju ändå hur det kommer att sluta... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Ja, med en massa folk som läser den - samtidigt som de vill ha den stängd. Mao så lockar den till sig folk med tvångsbeteenden... :hihi

Chrille skrev:
Nej, men då kan ju du berätta hur det var i den no crime-zone som du växte upp i. I mitt gäng fanns de som aldrig kom igenom tonåren pga våld.....från svenskar btw

Du är ganska långt från sanningen. Jag är faktiskt uppväxt mitt i en "crimezone". :hihi

Last edited:
I den hålan jag bodde i innan jag flyttade till Sthlm respektive Skåne så var det BARA svenneungar som var representerade i brottsstatistiken, o det var både villainbrott och bilstölder, häleri och missandel och sådant. Polisen fick tag på allihop som var skyldiga till det här och det fanns inte en enda "blatte" med i gänget på säkert 10-15 st ungdomar.
Och JA det bor ytisar där oxå både äldre och yngre och ungdomar.. JAG räknas väl som ytis (pga att mina föräldrar är från forna Jugoslavien i bott här i Sverige i nästan 40 år) även om jag är född och uppvuxen i mörkaste Småland..

Så min uppfattning av det hela är nog att det är svennarna som är dom dåliga killarna här i Sverige, för det är jag uppvuxen med..

Fan den här diskutionen är så jä.... låg så den borde inte ens finnas..!!!

Den kände gitarrmarodören, en våldsam typ som härjade i mitten av 90-talet.
I övrigt bär det iväg där det brukar i denna tråden, ett råd till trådstartare är att inte nämna nationalitet eller liknade på nåt sätt i berättelser av detta slaget, för då följer flera sidor om hur det fungerar osv.

Silwer skrev:
Den kände gitarrmarodören, en våldsam typ som härjade i mitten av 90-talet.
I övrigt bär det iväg där det brukar i denna tråden, ett råd till trådstartare är att inte nämna nationalitet eller liknade på nåt sätt i berättelser av detta slaget, för då följer flera sidor om hur det fungerar osv.

Ett annat råd skulle kunna vara att folk inte konstaterar än det ena än det andra pga att det står vilken härkomst ev skithögar har.

Btw gladh: 15-20 gränsen är redan passerad, uppskattar verkligen folk som försöker förstöra trådar...

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back