Hotande Utlänningar/Vart är landet på väg?

Status
Ej öppen för fler svar.
PollySmurf skrev:
Btw gladh: 15-20 gränsen är redan passerad, uppskattar verkligen folk som försöker förstöra trådar...

Somliga(s) trådar förtjänar att förstöras, andra(s) inte.

Meissner skrev:
Du har inte läst allt för många av dessa trådar innan märker jag... :rolleyes:

Jo det har jag. Förstår bara inte varför det är sånt tjat om att stänga trådar hit och dit. Bara för att du tycker att tråden är meningslös tycker inte alla andra samma sak.
Världen kretsar inte runt dig :7peta

Gixxer-Anders skrev:
Jo det har jag. Förstår bara inte varför det är sånt tjat om att stänga trådar hit och dit. Bara för att du tycker att tråden är meningslös tycker inte alla andra samma sak.

Världen kretsar alltid kring (s) anhängare. :rolleyes:

Ur dagens www.di.se: "Värderingarna på arbetsplatsen skiljer sig kraftigt mellan olika branscher. Acceptansen för invandrare är minst på arbetsplatser i jord- och skogsbrukssektorerna - där uppger bara hälften av de tillfrågade att attityden mot invandrare är öppen."

Bingo skrev:
Ur dagens www.di.se: "Värderingarna på arbetsplatsen skiljer sig kraftigt mellan olika branscher. Acceptansen för invandrare är minst på arbetsplatser i jord- och skogsbrukssektorerna - där uppger bara hälften av de tillfrågade att attityden mot invandrare är öppen."

"Nä du Börje, di där vitlöksätande sv**tsk***arna vill ja inte ha hit."

Bingo skrev:

1. Vad har det med ämnet att göra?
2. Vad säger det om folk från Uddevalla och andra hålor? :lol

Gixxer-Anders skrev:

Vad är den då, en tråd för ditt personliga nöje.
Har du nåt att diskutera så skriv det i tråden tycker jag, kanske kan den bli annorlunda mot 100 andra sånna här trådar?

Chris Ash skrev:
Ronald Reagan .... Människoföraktets okrönte kung i Staterna....

Nu hänger jag inte med. Alls. :va
Reagaan befriade ett helt jordklot från överhängande utplåningsrisk, är det människoförakt?

Silwer skrev:
Vad är den då, en tråd för ditt personliga nöje.
Har du nåt att diskutera så skriv det i tråden tycker jag, kanske kan den bli annorlunda mot 100 andra sånna här trådar?

Om folk gav fan i att börja tjata om "dom" och rasism osv så kanske man kunde komma någonstans med sådana här trådar?! :kocko

Hoppsan, jag skrev "folk", väntar mig ca 180 nya inlägg av ovanstående slag.

PollySmurf skrev:
Om folk gav fan i att börja tjata om "dom" och rasism osv så kanske man kunde komma någonstans med sådana här trådar?! :kocko

Hoppsan, jag skrev "folk", väntar mig ca 180 nya inlägg av ovanstående slag.

Var kan man komma med en sådan här tråd?

Markus skrev:
1. Vad har det med ämnet att göra?
2. Vad säger det om folk från Uddevalla och andra hålor? :lol
1. Minst lika mycket som gitarrlir ivf. Tänkte annars att det kan vara bra att veta. För en kunkspatörstande medborgare är det minst lika värdefullt att veta inom vilka grupper intoleransen är högst som det är att veta inom vilka grupper kriminellt beteende är mest överrepresenterat.

2. Om folk från Uddevalla säger jag inget eftersom jag aldrig varit där. Kungsholmare däremot, de kan fan ruttna i rymden :D

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back