När det ändå diskuteras olja så vilken olja använder ni?
Vill ju inte att kopplingen ska börja slira efter oljebyte om jag kan förhindra det..![]()
ok/Q8 sbk helsynt på 20litersdunk , räcker länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vill ju inte att kopplingen ska börja slira efter oljebyte om jag kan förhindra det..![]()
Jag har beskrivit nått liknande på soe, men jag bytte till led blinkers.Hej. Tänkte byta blinkersrelä till ett elektroniskt. Orginal har 3 pinnar utan jord. Det nya har 3 pinnar inkl jord.
Någon som vet hur man kopplar . Grå/svart grå/vit och svart/grå är kablarna in i det gamla. Det nya skall ha jord,+ och signal till väljaren på styret.
http://wheelsandparts.se/bromsskivo...sskivor/bromsskiva-fram-cr-125-500-xr-250-650Tjena! Behöver ny bromsskiva fram samt klossar till grisen, vart inhandlar man detta? Finns det skivor från andra Honda modeller som passar rakt av?
Ebay skivor för 600:- är det dumsnålt?
Eller iallafall vet var man köper billigast. Ebay hittar jag bara till massa andra modeller men kanske passar någon ändå? 
Ingen som sitter på en BROMSOKSADAPTER till standard OK men 320 mm skiva (motardfälg)?Eller iallafall vet var man köper billigast. Ebay hittar jag bara till massa andra modeller men kanske passar någon ändå?
![]()
Allt handlar om pris och hur desperat du är.Någon som har en xr650r motard att sälja till mig?![]()

Allt handlar om pris och hur desperat du är.Har precis fått på Motardhjul på min men det är den enda hojen jag har i nuläget så får nog behålla den....... Om du inte har en JJ Rebreather att byta mot men misstänker att så inte är fallet..
![]()

Ngn XR650R till salu??
Hmm, den ena saknar vanliga/enduro hjul/fälgar. Passar Cr, Crf och vilka år?

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |