Hojlös

snoken

**Kyckling på 2 hjul**
Gick med
29 Aug 2008
Hoj
Yamaha R1 -98 Ktm 250cc 2-takt
VAd gör man??? Sitter o bara vrider o vänder på mig o mår skit...Trodde det skulle bli lätt att va hojlös 1 år , men vette faan om jag klarar detta...Tips??? Finns det terapi grupper?? ha ha ha ha ha

Varför plåga sig i onödan när vi och du, vet att det ända riktiga botemedlet som alla kan få ut. Är att återigen skaffa sig en hoj! :fakta Själv så klarar jag knappt hojuppehållet över vintern. Men att vara utan helt....aldrig! :galen

Last edited:
ha ha ha...du har rätt!!!...Jag tog faktis upp sökandet efter min blivande kärlek i går...Helt sjukt igentligen att man kan må så dåligt över att inte ha en hoj...

ha ha ha...du har rätt!!!...Jag tog faktis upp sökandet efter min blivande kärlek i går...Helt sjukt igentligen att man kan må så dåligt över att inte ha en hoj...

sitter i samma sits, håller också på med lite jakt, funderar på en street triple R

Hur går det för er, letar ni fortfarande hoj med högt stresspåslag över att våren nu är här? :tungan (vissa dagar) Eller blir ni hojlösa och utstötta denna säsong? :D

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär