Hojen såld och man har skiljt sig!

Har också svårt att tolka detta...

Han får nog reda ut det.

Men oavsett så beklagar jag, är det bara hojjen så köper du ny.

Är det flickan så får man helt enkelt gå vidare. Som någon sa innan, har man nått botten så finns det bara ett håll att gå nu.

FÅGEL FENIX!

Man måste se till att få ut det bästa av det och inte deppa ner sig.
Ungkarlsliv när man är själv, familjeliv när man har barnen. Funkar för mig, även om det blir stressigt att hinna med när någon intressant kvinna dyker upp...

Hehe kanske folk bättre förstår nu!
Jag och frugan har skillt oss.
Och jag har såld hojen.
Dock är inte hojförsälning något hon kräver utan det va min ekonomi som krävde ska köpa sen när jag får råd nu har man ett lån att betala!

Hehe kanske folk bättre förstår nu!
Jag och frugan har skillt oss.
Och jag har såld hojen.
Dock är inte hojförsälning något hon kräver utan det va min ekonomi som krävde ska köpa sen när jag får råd nu har man ett lån att betala!

Vare hon som betala på lånet innan skilsmässan eller?:va
Kom ihåg att hojar är billiga om de har några år på nacken. Det kommer vara ett pyttelitet problem som bara blir roligt att lösa när den tiden kommer.:banana

Det där har jag aldrig fattat.:va Vi är ju en hel drös med brudar på SH, och det måste finnas många fler hojtjejer som inte hittat till detta underbara (och okej, lite speciella...) forum. Varför väljer ni kvinns som inte gillar hojar???:dummer
Tror alla som gör det är smyg-homos! :arsele

Tja, jag valde en kvinna som kör hoj, har t.o.m licens, inte fasen hjälpte det...

För att brudar som åker sporthoj e skåp...? :rolleyes::D

Nänä jag har sett foton i diverse tidningar, tjejerna som poserar med sina cyklar är sällan fula...:D

Det där har jag aldrig fattat.:va Vi är ju en hel drös med brudar på SH, och det måste finnas många fler hojtjejer som inte hittat till detta underbara (och okej, lite speciella...) forum.

Antalsförhållansdet lär vara minst 10:1. Det går jäkligt många hojkörande grabbar per hojkörande tjej.

Om man har köpt en 170 kg sporthoj och sedan lagt ner en förmögenhet på kolfiber och trimning, så vill man ju inte ha en 60 kg klump på bönpallen som bara skriker när man vill vrida på rullen. Nej, antingen kör hon hoj själv eller så får det vara. :D :D

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...