Hojen såld och man har skiljt sig!

brukar vara så,, kvinnan vill inte man kör mc, så man säljer för ha pengarna till annat,, men tro att man får tillbaka pengar till en hoj när man separerar??? ICKE!!!!! :(:huvet

Beklagar... Men, nu har du inget som hindrar dig från att köpa ny båge när du har råd med det:tummenupp

Köp för fan inget gammal schiesse!!!

gå till mc handlare och köpt senaste, värsta, fetaste så ska du se att du blir gift i samma veva om det är det du önksar. annars kommer du njuta satan på den nya hojen

Håll i hatten nu men...min tolkning av det snubben säger är:

Hojen är såld, o det var från den han har skiljt sig...

(Hoppas på rätt nu..)

Köp för fan inget gammal schiesse!!!

gå till mc handlare och köpt senaste, värsta, fetaste så ska du se att du blir gift i samma veva om det är det du önksar. annars kommer du njuta satan på den nya hojen

Det har du förvisso helt rätt i, men vad är det för mening med att gifta sig igen och göra om samma misstag och ännu en gång stå där med lång näsa och utan hoj.. :va

Nej vara otrogen mot hojen och hålla på och prassla med en massa fruntimmer vid sidan av innebär bara problem! :fakta

(Hoppas på rätt nu..)

Det ligger ju helt klart nåt i det du säger... Om så är fallet så måste det vart en synnerligen dramatisk skilsmässa!! :gnissla

Last edited:
brukar vara så,, kvinnan vill inte man kör mc, så man säljer för ha pengarna till annat,, men tro att man får tillbaka pengar till en hoj när man separerar??? ICKE!!!!! :(:huvet

Det där har jag aldrig fattat.:va Vi är ju en hel drös med brudar på SH, och det måste finnas många fler hojtjejer som inte hittat till detta underbara (och okej, lite speciella...) forum. Varför väljer ni kvinns som inte gillar hojar???:dummer
Tror alla som gör det är smyg-homos! :arsele

(Hoppas på rätt nu..)
Det där är så typiskt skåningar, man fattar fan aldrig vad dom säger.

Det där har jag aldrig fattat.:va Vi är ju en hel drös med brudar på SH, och det måste finnas många fler hojtjejer som inte hittat till detta underbara (och okej, lite speciella...) forum. Varför väljer ni kvinns som inte gillar hojar???:dummer
Tror alla som gör det är smyg-homos! :arsele

Blå varningslampor, handledarhjälp, uselt lokalsinne.

Hur gick det till ?

Brukar väl vara antingen eller :va

Gift sig och sålt hojen (Been there done that)

Skiljt sig och köpt hoj igen (Is there doing that :D)

Det är bara att gå vidare man har bara ett liv, se till att leva det.

Last edited:
GRATTIS! Nu har du säkerligen rejält med pengar över till att lägga på en ny hoj :tummenupp

@TS
Beklagar,

Aldrig roligt när förhållandet spricker. Oavsett vem som tar initiativet. Bodelning och sånt skit är inte att leka med.

Skulle ha firat femårig brölloppsdag igår själv men det blev inte ens fyra innan jag fick sparken. Jag vet inte exakt hur du känner men jag kan tänka mig i vilket härad du rör dig.

Blev av med en hoj och en bil. :( Lyckligtvis så hade vi dubletter så det var inte hela världen. :) Jävligt glad att det inte fanns barn att bråka om, då hade jag suttit i tinget med en vårdnadstvist idag.

@TS
Beklagar,

Aldrig roligt när förhållandet spricker. Oavsett vem som tar initiativet. Bodelning och sånt skit är inte att leka med.

Skulle ha firat femårig brölloppsdag igår själv men det blev inte ens fyra innan jag fick sparken. Jag vet inte exakt hur du känner men jag kan tänka mig i vilket härad du rör dig.

Blev av med en hoj och en bil. :( Lyckligtvis så hade vi dubletter så det var inte hela världen. :) Jävligt glad att det inte fanns barn att bråka om, då hade jag suttit i tinget med en vårdnadstvist idag.

Att det finns barn med behöver inte alls vara ett problem. Jag har 2 som jag alltid haft en bra relation med och ställt upp för kanske bättre efter skiljsmässan till och med. Nu mer dom både barn och kompisar :D

Det är bara att gratulera!

Tro mig, i mitt fall hade det inte riktigt varit friktionslöst. Om man säger så... Inget fall är ju det andra likt. Tänker inte utveckla mer då min före detta fru är medlem på SH.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph