Highland Supermoto Cup 2006

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date
Malmö-motard skrev:
Jag mailade min anmälan för några dagar sedan. Bekräftar ni med ett mail att ni taget emot anmälan?
De som tar emot anmälan är för tillfället i Ungern så de kommer nog inte svara på ett tag. Du får ge dig till tåls ett litet tag. :)

Och man kan fortafarande skicka sin förarpresentation till mig om man vill synas lite extra och ge sina eventuella sponsorer lite mer exponering :tummenupp

Undrar om det går att få skaderabatt eftersom jag inte kommer kunna köra den första tävlingen? :3freak
Kommer vara nöjd om det går att åka den andra tävlingen.
F.ö. är det riktigt trist att sitta hemma och kolla på film hela dagarna och vänta på att nyckelbenet ska läka ihop. Kanske skulle leasa ut hojen så den inte står och möglar helt i onödan.
Kanske är det färre skador som teamboss? :hihi

Vi inspekterade banan igår, den är nästan ren från snö nu! :banana
Ombyggnadsplaneringen är påbörjad....

Vi kommer även att få fler supermoto-träningar i år, på den riktiga banan! :tummenupp

Jag heter Lasse skrev:
2055680 Undrar om det går att få skaderabatt eftersom jag inte kommer kunna köra den första tävlingen?

Om du avanmäler dig innan sista anmälningsdatum alternativt låter bli att betala så krävs du inte på någona avgift alls. Om du däremot vill slippa undan en enstaka tävling så återbetalas för motion 300:- och elit 500:- under förutsättning att vi eller du hittar en ersättare som kan ta din plats.

Startavgiften för en enstaka tävling i motion är 400:- och för elit 700:-

/HW

HW skrev:
2056158 Om du avanmäler dig innan sista anmälningsdatum alternativt låter bli att betala så krävs du inte på någona avgift alls. Om du däremot vill slippa undan en enstaka tävling så återbetalas för motion 300:- och elit 500:- under förutsättning att vi eller du hittar en ersättare som kan ta din plats.

Startavgiften för en enstaka tävling i motion är 400:- och för elit 700:-

/HW

Blir till att leasa ut hojen som förra året.
Tack för snabbt svar! :tummenupp

Jupp, jupp. Så spikat något nu kan bli. Allt kan ändras men det är inte speciellt troligt!

Fler datum är det i alla fall troligt att det blir, mer info kommer förmodligen redan i morgon!

/HW

Påminner om att det börjar bli dags att betala anmälningsavgiften! :tummenupp
Senast den 20 April för Elit och 27 April för Rookie.

Om inte anmälningsavgift kommer in i tid, åläggs en förseningsavgift på 300:-.
Du riskerar också att förlora din plats till en reserv som betalat.

Last edited:
Måste ställa en väldigt dum fråga.

Hur fungerar det om man bara vill komma och titta på tävlingen?
Kostar det pengar eller hur fungerar det?

4strokeforce skrev:
2111461 Måste ställa en väldigt dum fråga.

Hur fungerar det om man bara vill komma och titta på tävlingen?
Kostar det pengar eller hur fungerar det?

Ska du bara titta får du betala böte.. förlåt, entré. Om du däremot kan tänka dig att göra lite nytta så kommer du in gratis.

Mvh.

Hannes

Jäklar vad dyrt :va

Kan ju inte vara möjligt om man bara ska titta på. Inte intresserad av att se det på tv heller så då verkar det ju dumt att betala tv-avgift.

4strokeforce skrev:
2113966 Jäklar vad dyrt :va

Kan ju inte vara möjligt om man bara ska titta på. Inte intresserad av att se det på tv heller så då verkar det ju dumt att betala tv-avgift.

Den bjuder jag på. TV-avgiften betalar förarna åt dig bara dom får åka :tuttar

4strokeforce skrev:
2114174 Härligt :yoparty

Vad kostar det dådå?
Skulle tippa på att det är gratis att se på tävlignen men är du villig att hjälpa till lite så för du bästa platsen att se hela recet + kanske en korv i korvmojjen :)

liljekvist skrev:
2114243 Skulle tippa på att det är gratis att se på tävlignen men är du villig att hjälpa till lite så för du bästa platsen att se hela recet + kanske en korv i korvmojjen :)

ojojoj, inte lätt att vara långsam duu.... jag kom före..

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back