Helgens kommentarer från Åsen här

Jag citerar en stor idol och läromästare, nämligen clownen Manne:

BANAN!!!

När jag börjar köra rr ska jag ha en rr-cykel liknande Mannes. Det ska vara en kuliss som rullar i bakgrunden när jag kör...

Funderar också på att springa omkring i kroppsstrumpa och sockiplast.

Jag tyckte att Don Q stod för en del klockrena grejor i helgen. Först berättade han för mig att han i sista stund före besiktningen kommit på att man kanske ska skruva bort skjutspinnarna.....

Sedan hans kommentarer vid eftersnacket efter racet. När han illustrativt beskrev hur han driftade ut i depåkurvan och tänkte "det här går ju inte"......... :D

MW´s betygssättning av sin egen tömning vid stugan var inte riktigt klok den heller.

Vissa tycker att det är så kul att åka på släpet att de inte kan få nog.......

Bifogat

• skamkärran.jpg
    skamkärran.jpg
    67.8 KB · Visningar: 272
Bokstavligen uttryckt en grusfylld trajja:

Bifogat

• grusfylld trajja.jpg
    grusfylld trajja.jpg
    43.7 KB · Visningar: 265
Klockren helg; bra rejs, mycket folk att mingla/snacka skit med, kanonväder. Det suger onekligen i åktarmen när man står nere vid banan och glor. Fast det var ganska skönt att bara smyga hemåt när hojar, tält, stolar, bord, elvindor, verktyg och fan och hans moster skulle packas ihop.....

Edit: Chrilles tält var/är en höjdare. Känn er som hemma. Tack för kaffet förresten!

valmers skrev:
Det suger onekligen i åktarmen när man står nere vid banan och glor....

Håller med.... men då leder tankarna även till hur jävla sist jag skulle vara om jag va med o åkte....!! :rolleyes:

Tycker MachoBitch Teamet är VÄLDIGT modiga som tänker va med nästa år.... o dom har aldrig kört på bana...!! :eek: :tummenupp

Jag orkar inte skriva någon utförlig rapport, då jag upplevde för mycket för att berätta om det. Men kort sagt så var det lika trevligt som det alltid är att träffa folk, snacka skit och fota RR.

Madhonda skrev:
Håller med.... men då leder tankarna även till hur jävla sist jag skulle vara om jag va med o åkte....!! :rolleyes:

...

Du kör mycket bättre än jag gjorde när jag tog licens. Lite träning och mer att attack med de spår du redan har så är du snabbt nere under 1,20 på Åsen och sen ä cirkusen igång....

Chrille skrev:
Du kör mycket bättre än jag gjorde när jag tog licens. Lite träning och mer att attack med de spår du redan har så är du snabbt nere under 1,20 på Åsen och sen ä cirkusen igång....

Håller med. Det är en fröjd att ligga bakom Madde - för att se hur mjukt och fint hon kör, vad trodde ni? :whip

McB skrev:
Håller med. Det är en fröjd att ligga bakom Madde ..

Ja...för det är ju så mjukt att ligga i mina kurvor.... ;) fast nu pratar jag inte RR.... :rodnar äh...förlåt för spammet..

Tjing...jag ska samla mig lite nu...!! :3freak

Chrille skrev:

Hmm.... du säger det.... ja..det blir till att se över min RR framtid..
är grymt sugen på att ge mig in i cirkusen... om inte annat får jag väl slåss mot MW o BB.... :bow

Last edited:
Madhonda skrev:
Ja...för det är ju så mjukt att ligga i mina kurvor.... ;) fast nu pratar jag inte RR.... :rodnar äh...förlåt för spammet..

Tjing...jag ska samla mig lite nu...!! :3freak

You go girl! :bow

Madhonda skrev:
Hmm.... du säger det.... ja..det blir till att se över min RR framtid..
är grymt sugen på att ge mig in i cirkusen... om inte annat får jag väl slåss mot MW o BB.... :bow

Hehe, va de skönt första gången för dig med? :p Blev också biten, redigt roligt var det att vara och kolla! Dock väntar jag något år innan jag överväger att börja, kör pinsamt sakta. :rodnar

Madde, du skulle garanterat inte vara sist. Seså, skaffa kraschkåpor till Blejden nu.

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back