Helgens kommentarer från Åsen här

GSXR1100R skrev:
Racingkittad Kawa, Dragkrok och Depåmoppe har jag, dessutom så är jag helt talanglös, man kanske skulle låta någon mera talangfull få prova på en riktig dräpare, jag kan ju mecka istället.... ta nu Licens Madde så ordnar allt sig till nästa år.

:brynad

Annars kan jag köra... :hej
 
Penguin skrev:
Aha! Nu tar du och glömmer Madde här och så överlåter du missilen till mig. Jag behöver lära mig att köra och jag kan inte meka. Faaaaan vilken bra idé du kom med där! :tummenupp
McB vill ju inte köra R-1000 så synd... vi ordnar så att du får testa missilen nästa år på någon bandag, skaffa licens nu Penguin :whip
 
GSXR1100R skrev:
McB vill ju inte köra R-1000 så synd... vi ordnar så att du får testa missilen nästa år på någon bandag, skaffa licens nu Penguin :whip

Det var satan vad du vaknade till nu då. Inte kan du låna ut hojen; en TIBA-hoj kräver en TIBA-chaufför.
 
valmers skrev:
Det var satan vad du vaknade till nu då. Inte kan du låna ut hojen; en TIBA-hoj kräver en TIBA-chaufför.

Jag har satt kardborrband på sadeln nu, ingen risk att inte TIBA [TM]
 
GSXR1100R skrev:
McB vill ju inte köra R-1000 så synd... vi ordnar så att du får testa missilen nästa år på någon bandag, skaffa licens nu Penguin :whip

Jag kan nog tänka om ifall någon erbjuder sig att låna ut hoj. :hej
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top