Helgens kommentarer från Åsen här

Madde, det finns en ready to race 929 till salu i Sverige i dagsläget!! Tjejkörd!!! :D

Fast Madde måste köra gata också. Vem ska jag annars åka bakom och kolla... ähhmm... spåren på?

Chrille skrev:
Madde, det finns en ready to race 929 till salu i Sverige i dagsläget!! Tjejkörd!!! :D

Ja... jag vet inte hur jag ska börja egentligen... helst skulle jag börja med att byta min Blejd mot en CBR 600 Sport... testa den på bana för att kolla potensialen...ja..på mig själv alltsåå...

O sen... ja... god knows.... vinna 10 miljoner... racekitta hojen.... anställa en mek o köpa ett "depåkit" buss med sängplatser, depåtält, minimoppe o hela rubbet....

Dream on baby...... :rolleyes:

Chrille skrev:
Madhonda skrev:
Ja... jag vet inte hur jag ska börja egentligen... helst skulle jag börja med att byta min Blejd mot en CBR 600 Sport... testa den på bana för att kolla potensialen...ja..på mig själv alltsåå...

O sen... ja... god knows.... vinna 10 miljoner... racekitta hojen.... anställa en mek o köpa ett "depåkit" buss med sängplatser, depåtält, minimoppe o hela rubbet....

Köp rejs-929:an nu. Sen kan vi våndas över hur vi ska våga/ha råd/ha tid/bli snabba under vintern, för att till våren bilda 929 Racing Team. Du blir försteförare och frontfigur, jag smyger i kulisserna. OK?

valmers skrev:
Köp rejs-929:an nu. Sen kan vi våndas över hur vi ska våga/ha råd/ha tid/bli snabba under vintern, för att till våren bilda 929 Racing Team. Du blir försteförare och frontfigur, jag smyger i kulisserna. OK?

Bra där.... du vill alltså bli min teamkamrat....!! :tummenupp Fan... du anar inte hur sugen jag är på att slå till....!!

Madhonda skrev:

Det finns en trevligare racehonda till salu, som hänger med i sin klass betydligt bättre än en cbr900 gör i r1000, snyggare är den också ;)

<---- :tummenupp

Skaffa en Aprilia RS250 för ca 30.000 så kan du köra mot bl.a Kicki, Ancki och Åsa (?) i 250SP nästa år! Åsså några feta långsamma gubbstruttar också... Lättkörd hoj som går att köra duktigt fort med, sliter inte så värst mycket däck och snäll att vurpa med (= väldigt sällan highsiders)
Sen är de j-t snygga också! :kär

Bifogat

• torkelsbritney.jpg
    torkelsbritney.jpg
    64.6 KB · Visningar: 142
Madhonda skrev:

Racingkittad Kawa, Dragkrok och Depåmoppe har jag, dessutom så är jag helt talanglös, man kanske skulle låta någon mera talangfull få prova på en riktig dräpare, jag kan ju mecka istället.... ta nu Licens Madde så ordnar allt sig till nästa år.

:brynad

McB skrev:
Ska alla börja rejsa nästa år? Kul! Själv startar jag Team Buttplug.

Och där ska jag vara mek, måste lära mig hur en hoj sitter ihop och det känns mest lämpligt att göra det på någon annans.

Suck jag vill också ha råd att rejsa.

Nr:18 skrev:

Jag trivs med 600:or och vill fortsätta med det, i alla fall ett tag till.

Dock ska jag inte måla in mig i ett hörn nu, så jag lovar inte att jag alltid kommer att köra 600. Vi får se vad som händer. Kanske kör jag någon gång 1000, kanske 250, kanske inget alls.

Edit: cp-smiley.

Madhonda- Får tillägga att jag har kört bana 1 gång i mitt liv. Jag fick specialinstruktör, av vilka orsaker vågar jag inte berätta ;)

GSXR1100R skrev:
Racingkittad Kawa, Dragkrok och Depåmoppe har jag, dessutom så är jag helt talanglös, man kanske skulle låta någon mera talangfull få prova på en riktig dräpare, jag kan ju mecka istället.... ta nu Licens Madde så ordnar allt sig till nästa år.

Aha! Nu tar du och glömmer Madde här och så överlåter du missilen till mig. Jag behöver lära mig att köra och jag kan inte meka. Faaaaan vilken bra idé du kom med där! :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Madhonda- Får tillägga att jag har kört bana 1 gång i mitt liv. Jag fick specialinstruktör, av vilka orsaker vågar jag inte berätta ;)

Aj fan... mittåt.... jag fick för mig att jag frågade... o du sa nej...

Sorry.. :hej

Penguin skrev:
Aha! Nu tar du och glömmer Madde här och så överlåter du missilen till mig. Jag behöver lära mig att köra och jag kan inte meka. Faaaaan vilken bra idé du kom med där! :tummenupp

Tjing...tjing....det går inte att glömma mig... :rolleyes: :p inte nu när jag vill börja rejsa på riktigt....

Micke... det är en skitbra idé...frågan är bara om jag kommer att lyckas bättre än dig.... men för tusan...jag e fan villig att prova..!! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back