Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Madde, det finns en ready to race 929 till salu i Sverige i dagsläget!! Tjejkörd!!!![]()
Mattias skrev:Fast Madde måste köra gata också. Vem ska jag annars åka bakom och kolla... ähhmm... spåren på?
Madhonda skrev:
anställa en mek
Chrille skrev:Madde, det finns en ready to race 929 till salu i Sverige i dagsläget!! Tjejkörd!!!![]()
Madhonda skrev:Ja... jag vet inte hur jag ska börja egentligen... helst skulle jag börja med att byta min Blejd mot en CBR 600 Sport... testa den på bana för att kolla potensialen...ja..på mig själv alltsåå...
O sen... ja... god knows.... vinna 10 miljoner... racekitta hojen.... anställa en mek o köpa ett "depåkit" buss med sängplatser, depåtält, minimoppe o hela rubbet....
valmers skrev:Köp rejs-929:an nu. Sen kan vi våndas över hur vi ska våga/ha råd/ha tid/bli snabba under vintern, för att till våren bilda 929 Racing Team. Du blir försteförare och frontfigur, jag smyger i kulisserna. OK?
Madhonda skrev:Ja... jag vet inte hur jag ska börja egentligen... helst skulle jag börja med att byta min Blejd mot en CBR 600 Sport... testa den på bana för att kolla potensialen...ja..på mig själv alltsåå...
O sen... ja... god knows.... vinna 10 miljoner... racekitta hojen.... anställa en mek o köpa ett "depåkit" buss med sängplatser, depåtält, minimoppe o hela rubbet....
Dream on baby......![]()

Då behöver du en racer! Köp min!McB skrev:Ska alla börja rejsa nästa år? Kul! Själv startar jag Team Buttplug.
Racingkittad Kawa, Dragkrok och Depåmoppe har jag, dessutom så är jag helt talanglös, man kanske skulle låta någon mera talangfull få prova på en riktig dräpare, jag kan ju mecka istället.... ta nu Licens Madde så ordnar allt sig till nästa år.Madhonda skrev:Ja... jag vet inte hur jag ska börja egentligen... helst skulle jag börja med att byta min Blejd mot en CBR 600 Sport... testa den på bana för att kolla potensialen...ja..på mig själv alltsåå...
Dream on baby......![]()

McB skrev:Ska alla börja rejsa nästa år? Kul! Själv startar jag Team Buttplug.
Nr:18 skrev:Då behöver du en racer! Köp min!![]()
FegisMcB skrev:Tyvärr Stefan. Den är väldigt fin och säkerligen fullt konkurrenskraftig i R1000, men jag vill köra 600.

Nr:18 skrev:
GSXR1100R skrev:Racingkittad Kawa, Dragkrok och Depåmoppe har jag, dessutom så är jag helt talanglös, man kanske skulle låta någon mera talangfull få prova på en riktig dräpare, jag kan ju mecka istället.... ta nu Licens Madde så ordnar allt sig till nästa år.
Bikerbitch skrev:Madhonda- Får tillägga att jag har kört bana 1 gång i mitt liv. Jag fick specialinstruktör, av vilka orsaker vågar jag inte berätta![]()

Penguin skrev:Aha! Nu tar du och glömmer Madde här och så överlåter du missilen till mig. Jag behöver lära mig att köra och jag kan inte meka. Faaaaan vilken bra idé du kom med där!![]()
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |