Hedra Lövis

Lite obehagligt faktiskt. Jag skojade lite med Linnea när hon var ute och cyklade på gården, och frågade om vi skulle ta fram pappas motorcykel istället?

Då blev hon jätteledsen, tittade allvarligt på mig med stora blå ögon, och sa "Du FÅR inte köra motorcykel pappa. Du skall vara hemma hos mamma och mig!"

Dåligt omen. Vad vet hon som inte jag vet? :va

Apropå alla dödsolyckstrådar..... :(

blom skrev:
2120914 ja med tanke på att 5st redan strukit med i år så undrar man ju vad man håller på med :näsblod

Det är bland annat sånt som gör att jag prioriterar bankörning. Det blir inte lika många mil/timmar på en säsong men varje meter är fan så mycket mer givande. Dessutom är det säkrare, det vurpas mer men det sker på säkra platser.

erik skrev:
2120989 Det är bland annat sånt som gör att jag prioriterar bankörning. Det blir inte lika många mil/timmar på en säsong men varje meter är fan så mycket mer givande. Dessutom är det säkrare, det vurpas mer men det sker på säkra platser.

samma här, det är därför jag valt att åka motard i stället, polarens farsa är mycket långt i från att bli återställd efter sin olycka i höstas, och som blom säger 5 st redan i år. Jag tycker det är skit kul att åka hoj men jag gör det gärna på ett säkrare sätt och då blir motard bra. Ni som är kvar på gatan kör försiktigt jag vill verkligen inte gå på någon mer begravning

ja fan jag sitter och funderar fram o tebax hela tiden... har fått 11 mail och 4st samtal ang byte/ försäljning

Kjelle skrev:
2144333 Som vanligt kör det ihop sig för mig på torsdag, sambon är på kurs och kommer hem sent torsdag kväll. Alltså stuvar jag in Linnea i bilen och hänger med som följebil. Försöker hinna vara vid kistan vid fem jag också, annars kommer jag efter. Slutar 16.00 i Linde, och skall hämta på dagis sedan.

Någon annan som behöver skjuts? Hör av er i så fall.

Apropå blommor mm, vem gör/har gjort utlägg? Jag (=kassan) betalar, men jag hinner inte fixa.

kjelle det är inte nu på tors utan nästa, torsdagen den 18e maj

OK, så här är det: Torsdag är dagen före dagen före vårt bröllop. Vi har drygt en miljon saker att fixa den här veckan, och jag ska göra vad jag kan, men hinner jag inte få klart allt före torsdag så blir jag tvungen att hoppa över turen till kyrkogården. Vi får se längre fram i veckan.

Men om jag blir tvungen att prioritera så hoppas och tror jag att Lövis förstår, och att han nog tycker att det är ok om jag åker dit en annan dag istället.

FAN FAN FAN :4skrika

Upptäckte just att jag har ett kvällsmöte med jobbet just den jädra kvällen. Kan fan inte ignorera ett viktigt möte med nya jobbet såhär pass tidigt i min anställning. Jag åker ut direkt efter om det inte drar ut på tiden alternativt en annan dag...

TERMINATOR skrev:
2162504 Jag åker gärna med någon som tänkeråka bil, jag har ingen bil den kvällen

Min hoj funkar tyvärr inte på gatan som det är nu. Antingen lånar jag farsans eller så blir det bil...

tycker det verkar vara mycket strul för många just nu.. ska vi kanske kolla på ett nytt datum så fler kan? och som sagt så är vi väldigt många som enbart har rejshojar nu. vad säger ni?

Den här tråden har legat ute en dryg månad. Ett gäng har redan sagt att de kan komma, har sagt att de har bil eller mc. Eller ska låna mc. "regn eller snö är inget hinder" var det nån skrev...

Visst kan man få förhinder, det säger jag inget om. Men det känns som att ska vi "hedra" Lövis på årsdagen så är det torsdag som gäller.

Jag tycker att de som kan åka ska åka. Jag kan ta bil om det skiter sig med väder och det är nån som inte har transport.

En gång till; vilka kommer på torsdag?

1. Mattias
2.
3.

1. Mattias
2. Tengil
3. blom (måste åka med någon)
4.
5.

1. Mattias
2. Tengil
3. blom (måste åka med någon)
4.Stefan
5.

*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back