Hallo alla kaffesugna ROH:are

carolines

Blondinen
Gick med
10 Oct 2009
Hoj
tittar & åker
Hallo alla ROH:are

Nu e de så att eftersom jag jobbar på Shell där många av er brukar tanka både er själva, hojar och bilar :tungan så vill jag bara berätta att ni som dricker kaffe, vi har en termosmugg just nu för 29kr (MY MUGG heter den)
Kaffe kommer kosta 15kr när ni har muggen med er och vill köpa kaffe(vilken storlek och sort väljer ni själv)

sen kanske de är lite jobbigt att ha den med sig när ni kör hoj.
Detta har ja löst till er:) Ni kan ställa muggen upp på macken och ja skriver självklart namn på muggen åt er.:tummenupp så om ni är ute och kör hoj och får lite kaffe begär så e de bara och åka ditt för e mugg finns juh på macken då:öl

sen att de ligger en baktanke me detta inlägget de är juh en annan sak:rodnar

sen e de ingen som säger att ni som inte dricker kan köpa muggen:Bugar
de hade varit snällt om ni gör de för min skull:krama

om vbk eller ww tycker att tråden inte passar här så får ni ta bort den... men vet juh att båda äger denna mugg så:banana

Last edited:
...och baktanken med denna tråden är att Carro får köra Ferrari om hon säljer tilräckligt många muggar :näsblod :D

Nu lugnar vi ner oss lite, jag ska köra så får Carro åka med:yoparty:krama

du kan bara gå o lägga dig:mad: du kan inte köra en sån bil för mycke hästkrafter för dig att klara av:tungan

vinner vi på jobb så tror mig då ska ja kör förbi ditt jobb o vinka till dig:krama

o får ja ta någon med mig så blir de inte dig:arsele redan lovat en annan i gänget

du kan bara gå o lägga dig:mad: du kan inte köra en sån bil för mycke hästkrafter för dig att klara av:tungan

vinner vi på jobb så tror mig då ska ja kör förbi ditt jobb o vinka till dig:krama

o får ja ta någon med mig så blir de inte dig:arsele redan lovat en annan i gänget

:mad:jag borde ha första tjing på det:gråta

Ok, såg Ripsters mugg igår och undrade vad sorts kaffe han drack.:)
Nu fick ju det sin förklaring. Klart jag köper muggen nästa gång.

Jag jobbar som instruktör i supersport bilar på sommaren då tror jag att ja någon gång kom förbi med en av våra bilar ;P Dock ej fiat men en Trimmad audi (lamborghini gul) :banana

Det e ju klart att alla ska handla en mugg!!! :tummenupp Det blir ju billigare, snyggare, och coolare. :tummenupp

Det e ju klart att alla ska handla en mugg!!! :tummenupp Det blir ju billigare, snyggare, och coolare. :tummenupp

helt rätt :tummenupp

med muggen blir man sååååååå mycke coolare! Alla kommer kolla på en och tänka "fifan sicken heting som har en sån mugg"

behöver jag nämna att jag köpt mugg :D

Jag jobbar som instruktör i supersport bilar på sommaren då tror jag att ja någon gång kom förbi med en av våra bilar ;P Dock ej fiat men en Trimmad audi (lamborghini gul) :banana

får välja mellan ferrari eller en lamborghini:yoparty
men då ja e rätt såld på dom röda så väljer ja den om vi vinner:)

helt rätt :tummenupp

med muggen blir man sååååååå mycke coolare! Alla kommer kolla på en och tänka "fifan sicken heting som har en sån mugg"

behöver jag nämna att jag köpt mugg :D

:krama:krama:krama:krama:krama

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back