carolines
Blondinen
Hallo alla ROH:are
Nu e de så att eftersom jag jobbar på Shell där många av er brukar tanka både er själva, hojar och bilar
så vill jag bara berätta att ni som dricker kaffe, vi har en termosmugg just nu för 29kr (MY MUGG heter den)
Kaffe kommer kosta 15kr när ni har muggen med er och vill köpa kaffe(vilken storlek och sort väljer ni själv)
sen kanske de är lite jobbigt att ha den med sig när ni kör hoj.
Detta har ja löst till er
Ni kan ställa muggen upp på macken och ja skriver självklart namn på muggen åt er.
så om ni är ute och kör hoj och får lite kaffe begär så e de bara och åka ditt för e mugg finns juh på macken då
sen att de ligger en baktanke me detta inlägget de är juh en annan sak
sen e de ingen som säger att ni som inte dricker kan köpa muggen
de hade varit snällt om ni gör de för min skull
om vbk eller ww tycker att tråden inte passar här så får ni ta bort den... men vet juh att båda äger denna mugg så
Nu e de så att eftersom jag jobbar på Shell där många av er brukar tanka både er själva, hojar och bilar
så vill jag bara berätta att ni som dricker kaffe, vi har en termosmugg just nu för 29kr (MY MUGG heter den)Kaffe kommer kosta 15kr när ni har muggen med er och vill köpa kaffe(vilken storlek och sort väljer ni själv)
sen kanske de är lite jobbigt att ha den med sig när ni kör hoj.
Detta har ja löst till er

sen att de ligger en baktanke me detta inlägget de är juh en annan sak

sen e de ingen som säger att ni som inte dricker kan köpa muggen

de hade varit snällt om ni gör de för min skull

om vbk eller ww tycker att tråden inte passar här så får ni ta bort den... men vet juh att båda äger denna mugg så

Last edited:

redan lovat en annan i gänget