min kompis
Ny medlem
Verkar vara bra grejer. Köper ni det på plattan?Tror den gode "Skrotnissen" gärna använder sej av hyperboler. Jag, å andra sidan, nyttjar gärna litoteser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verkar vara bra grejer. Köper ni det på plattan?Tror den gode "Skrotnissen" gärna använder sej av hyperboler. Jag, å andra sidan, nyttjar gärna litoteser.
Verkar vara bra grejer. Köper ni det på plattan?
Icke basala kunskaper.Mmmm, blir inte så ofta, lite långt...
(Du kan ju slå upp det, basala kunskaper).
Icke basala kunskaper.
Skitnödigt studenttrams.
Har inget emot att kallas rasist.
Tycker inte själv att jag är det.
Anser att det är uppväxtförhållanden och kultur som är avgörande.
Min tandläkare lagar tänderna på ett kvinnofängelse och jag kan garantera att damerna i gamla svedala är inte så mycket bättre.
En dam grilljerade sin mans huvud i ugnen..
Nu tycker jag faktiskt att du generaliserar grovt. Det är bara förstaårsstudenter som svänger sig med vad de uppfattar som märkvärdiga ord, i den barnsliga förhoppningen att någon skall begå misstaget att tro att de är så märkvärdiga som de själva tycker. Men redan mot mitten av den andra terminen inser de allra flesta hur löjliga de framstår. En mognadsfråga alltså, snarare än en fråga om sysselsättning.Icke basala kunskaper.
Skitnödigt studenttrams.
Kvarnen som säger att människor med ett visst ursprung gör vidrigare saker än andra?Fast hon var å andra sidan inte svensk så det var ett dåligt exempel, snarare var hon rumän och det var ju liksom vatten på Nytekniks kvarn.![]()
[ Haha, det var verligen en seiös fråga![]()
Kvarnen som säger att människor med ett visst ursprung gör vidrigare saker än andra?
Att polletten ska trilla ner hos mentalt handikappade är ju inte så stor men om den mot förmodan ändå skulle göra det så inser nog även de att folk gör vidriga saker i alla länder, oavsett var de kommer ifrån.
Mmm, och hur lyder svaret på min fråga?Min frågeställning kan å andra sidan rent av vara retorisk.
Mmm, och hur lyder svaret på min fråga?![]()
"mentalt handikappade" - hallå där! Om jag skvallrar för Swedie så blir du bannad i en vecka.Kvarnen som säger att människor med ett visst ursprung gör vidrigare saker än andra?
Att polletten ska trilla ner hos mentalt handikappade är ju inte så stor men om den mot förmodan ändå skulle göra det så inser nog även de att folk gör vidriga saker i alla länder, oavsett var de kommer ifrån.
Den enda intressanta aspekten är hur du får det till att någon skulle mena att det är oliktänkandet som definierar mentalt handikapp. Läser du inte inläggen du svarar på?Aha, så oliktänkande (från dig) är per definition mentalt handikappade enligt dig? Intressant aspekt.
Om någon skulle svarat -Ja, det har de! Skulle du trott på det då?Jag ställde frågan om det var så att människor från Makedonien och dess omgivningar hade faiblese för det makabra. Som att spola ner sin man på toa eller för den delen griljera hans huvud i ugnen.
Jag ställde frågan om det var så att människor från Makedonien och dess omgivningar hade faiblese för det makabra. Som att spola ner sin man på toa eller för den delen griljera hans huvud i ugnen.
Det begriper du väl själv att Makedonier med grannar (till vilka rumänerna för övrigt inte hör) inte har någon särskild smak för styckmord! De som bor i Makedonier är makedonier, inte mördaraliens från en annan galax.
Tänk på vilka lokala förebilder de har att brås på...Det begriper du väl själv att Makedonier med grannar (till vilka rumänerna för övrigt inte hör) inte har någon särskild smak för styckmord!
Så du tog åt dig?"mentalt handikappade" - hallå där! Om jag skvallrar för Swedie så blir du bannad i en vecka.
Och svaret på den frågan är rätt självklar om man kan tugga tuggummi och gå samtidigt. Tror det sker betydligt makabrare saker i tex USA men du skulle knappast ha startat en tråd om det. Så den intressanta frågan är vad du egentligen vill med tråden förutom att fylla din dagliga kvot av startade trådar?Vad jag skrev i trådens första inlägg var förstås inte att "människor med ett visst ursprung gör vidrigare saker än andra". Jag ställde frågan om det var så att människor från Makedonien och dess omgivningar hade faiblese för det makabra. Som att spola ner sin man på toa eller för den delen griljera hans huvud i ugnen.
Den enda intressanta aspekten är hur du får det till att någon skulle mena att det är oliktänkandet som definierar mentalt handikapp. Läser du inte inläggen du svarar på?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |