Hade en svensk gjort detta?

Det är ju bara att se på de senaste krigen där nere så får man en hint om hur de resonerar i olika frågor...

Jag har kollegor från slovenien, kroatien, makedonien, serbien + nåt land till där nere jag inte kommer ihåg namnet på. Vet inte om det är spår från kriget eller en annorlunda mentalitet men ibland undrar jag om det står riktigt till i skallen på en del av dem. Skilja på rätt och fel generellt sett och övrig konflikthantering är dock ingen specialitet.

Min tandläkare lagar tänderna på ett kvinnofängelse och jag kan garantera att damerna i gamla svedala är inte så mycket bättre.
En dam grilljerade sin mans huvud i ugnen..

Min tandläkare lagar tänderna på ett kvinnofängelse och jag kan garantera att damerna i gamla svedala är inte så mycket bättre.
En dam grilljerade sin mans huvud i ugnen..

...hennes symbolik vore ju glimrande om hon lät honom ha ett äpple i munnen under akten :rofl

Läst idag i en morgon tidgning vet inte om det var metro eller city iaf så var det en kill från USa som hade kokat och käkat flickvännen dock så kommer jag inte ihåg vad det stog vad han gjorde med resten av kroppen.

Läst idag i en morgon tidgning vet inte om det var metro eller city iaf så var det en kill från USa som hade kokat och käkat flickvännen dock så kommer jag inte ihåg vad det stog vad han gjorde med resten av kroppen.

Fy fan va äckligt o koka sin brud!!! :zpy

Dom ska grillas! :tummenupp

Fast eftersom hon redan tyckte frysen funkade så bra för första ungen var det ju bara att fortsätta?

Ett nyfött barn väger ju bara 3-4 kilo och själv plockade jag nyss ut ca 1kilo köttfärs och det upptog knappt en femtedels hylla... Alltså får det plats minst två barn per hylla vilket ger i runda slängar rätt många ungar innan man måste göra avkall på plats för pommes och fiskpinnar...

Vad beståd köttfärsen av.:va

Sikken jävla tråd :lol

Det stavas Makedonien, inte Makidonien som nån skrev. :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...