åå gud va bra att du kom och ställde allt till rättaSikken jävla tråd
Det stavas Makedonien, inte Makidonien som nån skrev.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
åå gud va bra att du kom och ställde allt till rättaSikken jävla tråd
Det stavas Makedonien, inte Makidonien som nån skrev.![]()
åå gud va bra att du kom och ställde allt till rätta
Min tandläkare lagar tänderna på ett kvinnofängelse och jag kan garantera att damerna i gamla svedala är inte så mycket bättre.
En dam grilljerade sin mans huvud i ugnen..
Hur får man in en kropp i en oljepanna?Det är väl bara några månader sedan nån svennebanan hade gömt sin mördade fru inuti oljepannan i källaren?
I detta fallet håller tråskaparens teori eftersom tanten som lekte grillmästare var från Ungern
Jobbade han på ICA eller?
Jag har hört att eftersom kunderna sviker pga köttfärsskandalerna har
ICA börjat skära ner personalen.
Den här kvinnan satt inte i fängelse....på ett kvinnofängelse...grilljerade sin mans huvud i ugnen...
Bulls eye.I detta fallet håller trådskaparens teori eftersom tanten som lekte grillmästare var från Ungern
Vaddårå? Planerar du något eller?Alla som redan har en bra(bättre än toaletter, sjödumpning och oljepannor) och "icke stötande" plan på hur ni ska göra er av med döda kroppar kan räcka upp en hand!
Nån?
Han hade för avsikt att göra detta?Vi fick hindra den andra vietnamesen från att starta valsverket och köra i genom hela snubben.
Dessutom så är den stora behållningen med att jobba med invandrare att få se vilka extrema rasister de flesta är.
När de sedan lärt sig att kalla alla som säger emot dom för "rasist" så är lyckan total!
QUOTE]
Men hur lägger man fram den åsikten utan att bli kallad rasist, då?
(Seriös fråga, men visst är det ett "moment 22"?)
Låter otroligt.
Är sant.
Men hur lägger man fram den åsikten utan att bli kallad rasist, då?
(Seriös fråga, men visst är det ett "moment 22"?)
I detta fallet håller trådskaparens teori eftersom tanten som lekte grillmästare var från Ungern
Till skillnad från rasister då?? Jag har aldrig stött på en känsligare grupp än "Jag är alltså inte rasist, men..."-gruppen.Funklar på samma sätt all den där skiten, genom att de alla tillhör "the untouchables"
Haha, de är bara sååååå missförstådda. De små liven.Till skillnad från rasister då?? Jag har aldrig stött på en känsligare grupp än "Jag är alltså inte rasist, men..."-gruppen.
Rasister tycker om att dela in människor i tydliga grupper.Jag har aldrig stött på en känsligare grupp än "Jag är alltså inte rasist, men..."-gruppen.
Rasister tycker om att dela in människor i tydliga grupper.
Till skillnad från rasister då?? Jag har aldrig stött på en känsligare grupp än "Jag är alltså inte rasist, men..."-gruppen.
En sådan "sanning" är att de flesta interner än invandrare....det finns ju mer sanningsenliga "sanningar" som både är styrkta genom fakta, statistik osv men ändå är tabu att prata om.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |