Hade en svensk gjort detta?

Min tandläkare lagar tänderna på ett kvinnofängelse och jag kan garantera att damerna i gamla svedala är inte så mycket bättre.
En dam grilljerade sin mans huvud i ugnen..

I detta fallet håller trådskaparens teori eftersom tanten som lekte grillmästare var från Ungern

Last edited:
Tror knappast att bostads/ursprungsorten har betydelse för knasskalligheten.
Men:
Kan tänka mig att i kulturer där skilsmässa inte finns som alternativ så är det större risk att det går till extremer.

Dessutom så är den stora behållningen med att jobba med invandrare att få se vilka extrema rasister de flesta är.
När de sedan lärt sig att kalla alla som säger emot dom för "rasist" så är lyckan total!

På företaget där jag jobbar anställdes en vietnames.
Där fanns redan en vietnames.
De var från varsin del av Vietnam.

Den nyanställde var en klantskalle.
Detta ledde till att han lyckades stoppa båda händerna i ett valsverk, efter att ha jobbat ett par dagar.
Inte bra.
Förlorade samtliga fingrar.
Kunde varit värre - Vi fick hindra den andra vietnamesen från att starta valsverket och köra i genom hela snubben.

Låter otroligt.
Är sant.

Dessutom så är den stora behållningen med att jobba med invandrare att få se vilka extrema rasister de flesta är.
När de sedan lärt sig att kalla alla som säger emot dom för "rasist" så är lyckan total!

QUOTE]

Men hur lägger man fram den åsikten utan att bli kallad rasist, då?

(Seriös fråga, men visst är det ett "moment 22"?)

Låter otroligt.
Är sant.

Har ni valsverk i Monaco?
(sedelpress?)

Och: Han sjöng på sista valsen... *morbid*

Men hur lägger man fram den åsikten utan att bli kallad rasist, då?

(Seriös fråga, men visst är det ett "moment 22"?)

Det är Moment 22 ja.
Likaväl som att man i Sverige aldrig kan kritisera en miljötomte.
Eller feminist.

Funklar på samma sätt all den där skiten, genom att de alla tillhör "the untouchables"

Last edited:
Till skillnad från rasister då?? Jag har aldrig stött på en känsligare grupp än "Jag är alltså inte rasist, men..."-gruppen.

Same shit.

Å andra sidan FINNS det många som INTE är rasiste, men som VET med sig att de MÅSTE gardera sig med just den frasen du nämner.
Just för att i Sverige får man inte tycka "sanningar" utan att direkt bli stämplad som rasist.

Självfallet finns det grader i helvetet, och de exempel som DU kanske tänker på där folk börjar med den frasen föär att sedan säga saker som; "ut med packet" osv ja där är ju fallet solklart.
Men det finns ju mer sanningsenliga "sanningar" som både är styrkta genom fakta, statistik osv men ändå är tabu att prata om.

...det finns ju mer sanningsenliga "sanningar" som både är styrkta genom fakta, statistik osv men ändå är tabu att prata om.
En sådan "sanning" är att de flesta interner än invandrare.

Men det finns ingen statistik över hur många invandrare som sitter i svenska fängelser. Däremot finns statistik över hur många som är utländska medborgare. 2005 var andelen fängelseintagna med utländskt medborgarskap ca 27 procent.

Mer än 50% av personer som är invandrare döms till fängelse för grov rattfylla men bara drygt 30% av de som har svenskfödda föräldrar.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...