Hej på er alla! Är ute efter en GSX 1400, gillar stuket o känslan med denna hoj (även Farsan) som ska köra den ibland. Så är det någon tänkt sälja så hojta till så kanske vi kan göra affär
kör lugnt nu det sista! //Ronnie

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej på er alla! Är ute efter en GSX 1400, gillar stuket o känslan med denna hoj (även Farsan) som ska köra den ibland. Så är det någon tänkt sälja så hojta till så kanske vi kan göra affärkör lugnt nu det sista! //Ronnie
Inga GSX ägare kvar i tråden?![]()
Vad roligt!Har nog läst igenom det mesta av tråden, vissa saker klara, andra lite mer rörigt. Ni har inga planer för hojarna i vinter? På min sitter det Yoshimura system, och funderar på en powercommander + mappning.. Men om ni kan ge mig en opartisk åsikt, är det värt det?
![]()
Hur stor skillnad blev det med drevet ?Har inte kört utanhade själv planer på kammar också. Drevade ner ett kugg fram i s. Kompletterat med Thompsons ombyggnad av mätaren och en Speedohealer.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hur stor skillnad blev det med drevet ?
Har inte kört utanhade själv planer på kammar också. Drevade ner ett kugg fram i s. Kompletterat med Thompsons ombyggnad av mätaren och en Speedohealer.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tack Jodix. Verkligen, Junko har en 04 i samma färg. Yes många detaljer är nya. Projekt till vinter nu är att uppgradera hela fronten ( mot Busas ) USD gaffel. Skickar bilder sen. Här i Dalarna verkar vinter hålla sig länge. Idag -18¤.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |