GSX 1400-tråden

Katana org

rakish form and super performance
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Trångsund
Hoj
GSX1100S -82 nr:124 och GSX1400 "ES"
Det finns en hel hoj mer eller mindre ute nu på dels Blocket och dels E-bay. Tar du rep-pengar eller lämnar till verkstad?
 

Jodix

Medlem
Gick med
9 May 2008
Ort
I en liten stuga i skogen
Hoj
GSX 1400 K5 Har ägt Yamaha TRX 850, Yamaha Venture 1300, Suzuki GSX 1400, Kawasaki Zephyr 1100, Suzuki GS 500
Vet ej ännu. Får lämna in den för skadevärdering. Kan mycket väl tänka mig att ta reppeng och lösa resten själv.....
 

PULKA

Groda
Gick med
9 Mar 2004
Ort
sthlm
Hoj
gsx 1400
Är det någon som vet nått om
Blackwidow avgassystemet de kör med i uk
Såg på eBay att de har alla möjliga delar o köpa löst
Även komplett helsiden för en liten peng
Men hittar dåligt med rewiews om dem
Sitter ett slip on på min nu men funderar på kanske skaffa helsystem i framtiden
Kör nu gsx 1400 06,a

- - - Updated - - -

Är det någon som vet nått om
Blackwidow avgassystemet de kör med i uk
Såg på eBay att de har alla möjliga delar o köpa löst
Även komplett helsiden för en liten peng
Men hittar dåligt med rewiews om dem
Sitter ett slip on på min nu men funderar på kanske skaffa helsystem i framtiden
Kör nu gsx 1400 06,a
 

banditen73

Medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Vidunge city
Hoj
DKW 250rt-52 Kawasaki zx9r-00 Bansmiskaren Suzuki gsx 1400-03
Hej
Har du kollat datummärkningen på däcket?
Ska själv ut på första turen på lördag.
Tur att de gick bra me dej:)
 

Jodix

Medlem
Gick med
9 May 2008
Ort
I en liten stuga i skogen
Hoj
GSX 1400 K5 Har ägt Yamaha TRX 850, Yamaha Venture 1300, Suzuki GSX 1400, Kawasaki Zephyr 1100, Suzuki GS 500
Tack jag mår bra. Har ont i underarmen och handleden fortfarande men det är övergående. Ja jag har tittat på datummärkningen och om jag minns rätt så är däcket tillverkat i November 2015, och det är ok. Önskar dig en härlig tur på lördag då. Själv får jag gå och vänta att min skall bli färdig på verkstaden.:näsblod
 

PULKA

Groda
Gick med
9 Mar 2004
Ort
sthlm
Hoj
gsx 1400
Någon som har bra tipps på bra och hyfsat i pris på bromsklossar
Fram o bak inge akut nu men ska byta innan besiktningen e tanken
 

Jodix

Medlem
Gick med
9 May 2008
Ort
I en liten stuga i skogen
Hoj
GSX 1400 K5 Har ägt Yamaha TRX 850, Yamaha Venture 1300, Suzuki GSX 1400, Kawasaki Zephyr 1100, Suzuki GS 500
Hej hej. Förhoppningsvis får jag tillbaka hojen nästa vecka.....det känns som om man har väntat en evighet. Lång leveranstid på Suzukis originaldelar, enligt de på verkstaden.
 

Jodix

Medlem
Gick med
9 May 2008
Ort
I en liten stuga i skogen
Hoj
GSX 1400 K5 Har ägt Yamaha TRX 850, Yamaha Venture 1300, Suzuki GSX 1400, Kawasaki Zephyr 1100, Suzuki GS 500
Hej. Är alla ute och kör och hinner inte att skriva något här.....:tummenupp. Har i alla fall fått hem min hoj, men den är inte helt färdig. Framskärm,styrändar samt ljuddämparen har inte dykt upp ännu. Men det stoppar ju inte en från att köra. Har lite "skräck" för rondeller och kurvor, något jag aldrig känt förut. Försöker jobba bort det och det ända som gäller är väl att köra mycket och då tillbaka förtroendet till bakhjulet. För övrigt så känns det skönt att ha den hemma. Jag tänker då inte att lämna in den igen. Jag monterar resterande delar själv. Ha en go helg allesammans.
 

banditen73

Medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Vidunge city
Hoj
DKW 250rt-52 Kawasaki zx9r-00 Bansmiskaren Suzuki gsx 1400-03
Hej. Är alla ute och kör och hinner inte att skriva något här.....:tummenupp. Har i alla fall fått hem min hoj, men den är inte helt färdig. Framskärm,styrändar samt ljuddämparen har inte dykt upp ännu. Men det stoppar ju inte en från att köra. Har lite "skräck" för rondeller och kurvor, något jag aldrig känt förut. Försöker jobba bort det och det ända som gäller är väl att köra mycket och då tillbaka förtroendet till bakhjulet. För övrigt så känns det skönt att ha den hemma. Jag tänker då inte att lämna in den igen. Jag monterar resterande delar själv. Ha en go helg allesammans.

Inte roligt me o bli tveksam i kurvor.
Föreslår att du kör några knixkurser om du har nån i din närhet.
Jag kör själv några kurser om året både kul o nyttigt.:tummenupp
 

Jodix

Medlem
Gick med
9 May 2008
Ort
I en liten stuga i skogen
Hoj
GSX 1400 K5 Har ägt Yamaha TRX 850, Yamaha Venture 1300, Suzuki GSX 1400, Kawasaki Zephyr 1100, Suzuki GS 500
Jodå jag brukar köra några Knix jag också faktiskt. Det är givande och lärande. Ja det skulle sitta fint nu
 

banditen73

Medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Vidunge city
Hoj
DKW 250rt-52 Kawasaki zx9r-00 Bansmiskaren Suzuki gsx 1400-03
Hej alla!
Nu närmar sig semestern me stormsteg tänkte höra om de är nån som ska till Gotland i sommar o köra lite.
Hör gärna av er så kan vi köra nåt varv runt öjn:):)
 

Fillingen

Knäskrap
Gick med
1 Aug 2008
Ort
Hemma
Hoj
B King GSX 1400
PMT hur går det? håller du på med felsökning än eftersom det inte kommit någon respons :va
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top