Masterlord
Det man inte vet har man ingen aning om!
Ja så får man nog göra.Chefen Alabama skrev:Iom att detta är ett privatköp och inte via någon firma så kommer förmodligen var och en att få sköta sin reklamation. Såvida inte väldigt många får felaktiga hojar då de kan gå ihop och reklamera det tillsammans...
Vad jag menar bara är att om jag kommer för att plocka ut min lilla älskling kommer jag att vägra att ta emot en förpackning som är skadad, så länge det finns andra av samma sort som är hela.
Detta innebär ju att den/de stackare/stackarna som hämtar ut sist får slåss om de ev. trasiga leksakerna...?????


. Är det förbjudet att PM honom om ett köp också då? 