Söder
Köra på 2 hjul, varför?!
Helt seriöst!R6^Putte^ skrev:För det är väl helt kört att beställa Mini-Moto nu så jag inte går miste??!
Om du inte ORKAR läsa igenom tråden, skumma igenom dem
sista sidorna iaf! Där står det klart och tydligt att det är
åt helsike försent att beställa.
Men det finns fler länkar, bla en banner på SH´s förstasida ang
ett gruppköp! Anmäl dig där!

Säg till kompis när du har en fet hoj och skall sälja. Ska lätt göra affär med dig. 