Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
GlennB skrev:
SJÄLVKLART är det lagligt, den som äger forumet har all rätt i världen att bestämma vilka som ska få använda forumet och vad som ska vara tillåtet där eller inte (så länge det inte handlar om olagligheter)

Forum är inga demokratier, ägaren kan göra som han eller hon vill.

Fyyfan va läbbigt.
Det visste jag inte.
Tack, då vet jag.

Vänligen Niklas.

Men kan vi inte sluta tjata å bråka om det här nu , om swedie vill ha en del av kakan av w-motos gruppbeställning så e det väl helt okej , dom har ju ändå en stor annons på första sidan , vi andra har ju hållit oss här på tråden och swedie kunde väl köpt ett gäng minisar med oss om han hade velat, och sålt dyrt :rolleyes:

Jag tycker inte vi ska älta det här problemet längre utan hålla tummarna för att våra minisar dyker upp så småningom.

Swedie gör det här stället bra tycker jag , vart skulle vi annars vara å snacka om alla kuliga saker :)

Sam mfl gör att vi får roliga leksaker till jul :)

Inte bråka nu :7peta är det ingen som håller med :fyllisar

GlennB skrev:
Det lär aldrig hända, dom är alldeles för billiga i inköp för att priset ska sjunka i den omfattningen, folk kommer inte att paniksälja när dom tröttnar efterssom det inte är några stora pengar bundna i dom.

Jag tror priset på beggade i bra skick kommer att hålla sej på inköpspriset ungefär..

HAHAh, man riktigt ser hur du håller tummarna..hårt.

Tvåtusen spänn för en 15-åring är som tjugotusen för ngn annan, du sålde säkert dina gamla Fantomen för 5 spänn när du var liten, varför skulle inte priset sjunka motsvarande på dessa för att de är billiga?

Väntar på Swedies reaktion på kritiken från oss som vågar säga nåt

Blondie skrev:
Väntar på Swedies reaktion på kritiken från oss som vågar säga nåt

Han kanske visar sin svaghet genom att hålla käft och banna oss en efter en? Eller så står han upp som en man och diskuterar kritiken. Den som lever får se.

El Presidente skrev:
NI som liksom jag beställt döörtbajjken GS-311 så kan jag upplysa er om att den HAR bakfjädring!
:tummenupp
Har lyckats få tag i lite andra bilder än de som fanns på tillverkarens hemsida...
Ser helt OK ut måste jag säg!

Vet du om den är likadan som den här:
http://www2.blocket.se/view/3179534.htm?l=0&c=1&city=0
Den har fyrväxlad hondamotor med koppling. Ser ju rätt lika ut.
Om det är så skulle man ju fan beställt en 311 också.

Chronic skrev:
HAHAh, man riktigt ser hur du håller tummarna..hårt.

Tvåtusen spänn för en 15-åring är som tjugotusen för ngn annan, du sålde säkert dina gamla Fantomen för 5 spänn när du var liten, varför skulle inte priset sjunka motsvarande på dessa för att de är billiga?

Jag skiter fullständigt i vad begpriset blir, min är inte till salu när jag får den, möjligen skulle jag kunna släppa den för 6-7000 eller nåt, allt under det så är den mer värd för mej ståendes i garaget.

Om det MOT förmodan skulle dyka upp hojar för en femhundring (mycket osannolikt) så är det bara bra, för då skulle jag köpa en eller två sådana och ha att plocka reservdelar ifrån, elelr bygga om rent allmänt.

Jag tror dessutom att det är rätt få 15-åringar som beställt hojar varken här eller på zatzy, av den enkla anledningen att både där och här hänger det mest folk som redan har dyra leksaker (bilar och motorcyklar, eller som i mitt fall, både och.)

Last edited:
Therudeboy skrev:
Tjet och Henkka förstår ni inte att det är sånna handlare som sätter prisnivån? Följ den istället när ni ska sälja.

App app app! Här skall inget säljas. Roligare att se folk som är avundsjuka än att bli avundsjuk själv... Eller nåt. :va

Therudeboy skrev:
Tjet och Henkka förstår ni inte att det är sånna handlare som sätter prisnivån? Följ den istället när ni ska sälja.

Hur många har du beställt för "eget" bruk då?

Fan oxå :(

Såg inte det här med beställningen förräns idag skulle oxå vilja ha mig en mini moto suck fan att man skulle se detta så sent :huvet :huvet :huvet

E det för sent att beställa Mini-moto???

För det är väl helt kört att beställa Mini-Moto nu så jag inte går miste??!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back