Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
frekke skrev:
"är rätt ny här" Jo.. andra och tredje inlägget (av tre totalt) hamnar här i denna tråden... Du är rätt ny. Kanske skulle killen ha företräde på en minimoto... vi måste ju ha lite goodwill när det gäller nya medlemmar genuint intresserade av motorcyklar?!

zzz..

Tackar ,,, håller med :Bugar

om Sam å co vill så kan dom ju bara annonsera på www.cuihan.com när d är dax för nästa köp! Så nog får man köpa av dom, är väll bara d att dom inte får annonsera här på forumet!?

apbot skrev:
saxat från www.cuihan.com

"Nu har beställningen gått och hjulen har börjat snurra. Första delbetalning har gått iväg och den 28 September skall minisar ombord för sjöresan."

Med andra ord kommer båda beställningarna som skett på sh komma samtidigt. :tummenupp

Lam-Kaka skrev:
Så om jag tycker att Sams första beställning funkade perfekt och vill köpa genom honom igen så får jag det inte? :7peta . Är det förbjudet att PM honom om ett köp också då? :confused: . Sen en sak till om jag vill ha en hoj som ni ej har och jag kan få en sån genom Sam då blir man ju lite små iriterad om man inte får beställa från Sam :huvet

Uppdaterat på

www.cuihan.com

:D

bike skrev:
Kommer inga andra modeller att accepteras, även man man beställer fler än 5?

Jo visst. Alla modeller med 5 eller fler beställningar kommer med. Har bara inte hunnit göra modellutbudet komplett. :tummenupp

bebbe skrev:
Antar att det är han som är på sams avatar :)
Den mindre av dem. Den större är min dotter som heter Cui Xiang. :D

Och den största skall vi tacka. Det är hon som pratar flytande kinesiska. :tummenupp

Har ni fått era minimotos än och isåfall funka dom bra? Antar att jag inte lär missa om ni beställer en gång till, är som sugen på att beställa typ 25 stycken :)
Hur många gick det in i en kontainer?

Sam skrev:
Den mindre av dem. Den större är min dotter som heter Cui Xiang. :D

Och den största skall vi tacka. Det är hon som pratar flytande kinesiska. :tummenupp

Jahapp, ser ut som en fin liten familj det där :tummenupp

När sker importen för gänget här på SH

Hej, e det nån som vet när nästa import här på SH sker samt vilka modeller det kommer att finnas då, samt pris, specifikation mm?

mvh victor

victor_h skrev:
Hej, e det nån som vet när nästa import här på SH sker samt vilka modeller det kommer att finnas då, samt pris, specifikation mm?

mvh victor
Sker inom några veckor om alla diskussioner går rätt till. Alper, bröt mot regel enormt även efter han visste att det var fel. Han får stå sitt kasst. (de som inte vet, han gjorde massreklam ("utan att veta")).

Kommer erbjudas flera olika modeller.

De som köpt genom Sam, DaGaz, Therudeboy m.fl kontakta dom över PM eller via deras hemsida om deras gruppköp.

Tills vidare är gruppköpstrådar om Minimotos stängda då beställningstiden är över och det är väntan på leverans.

Påminner om att jag har bestämt att vidare gruppköp av minimotos inte tillåts göra reklam om via forumet eller SH som sajt (inte heller genom signaturer/profilen). Detta är i förberedelse för ett kommande nytt gruppköp som officiellt går genom Sporthoj.com som sajt. Annonseras ut på förstasidan om några veckor.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back