Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

gsxr-sirwan

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2004
Ort
sundbyberg
Hoj
gsxr 600-01 såld-gsxR 750 :(
frekke skrev:
"är rätt ny här" Jo.. andra och tredje inlägget (av tre totalt) hamnar här i denna tråden... Du är rätt ny. Kanske skulle killen ha företräde på en minimoto... vi måste ju ha lite goodwill när det gäller nya medlemmar genuint intresserade av motorcyklar?!



zzz..



Tackar ,,, håller med :Bugar
 

da_man

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2004
Ort
V botten
Hoj
Snart en värsting!
om Sam å co vill så kan dom ju bara annonsera på www.cuihan.com när d är dax för nästa köp! Så nog får man köpa av dom, är väll bara d att dom inte får annonsera här på forumet!?
 

Therudeboy

Guest
apbot skrev:
saxat från www.cuihan.com

"Nu har beställningen gått och hjulen har börjat snurra. Första delbetalning har gått iväg och den 28 September skall minisar ombord för sjöresan."





Med andra ord kommer båda beställningarna som skett på sh komma samtidigt. :tummenupp
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Lam-Kaka skrev:
Så om jag tycker att Sams första beställning funkade perfekt och vill köpa genom honom igen så får jag det inte? :7peta . Är det förbjudet att PM honom om ett köp också då? :confused: . Sen en sak till om jag vill ha en hoj som ni ej har och jag kan få en sån genom Sam då blir man ju lite små iriterad om man inte får beställa från Sam :huvet


Uppdaterat på

www.cuihan.com

:D
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
bike skrev:
Kommer inga andra modeller att accepteras, även man man beställer fler än 5?

Jo visst. Alla modeller med 5 eller fler beställningar kommer med. Har bara inte hunnit göra modellutbudet komplett. :tummenupp
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
bebbe skrev:
Antar att det är han som är på sams avatar :)
Den mindre av dem. Den större är min dotter som heter Cui Xiang. :D

Och den största skall vi tacka. Det är hon som pratar flytande kinesiska. :tummenupp
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Har ni fått era minimotos än och isåfall funka dom bra? Antar att jag inte lär missa om ni beställer en gång till, är som sugen på att beställa typ 25 stycken :)
Hur många gick det in i en kontainer?
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Sam skrev:
Den mindre av dem. Den större är min dotter som heter Cui Xiang. :D

Och den största skall vi tacka. Det är hon som pratar flytande kinesiska. :tummenupp

Jahapp, ser ut som en fin liten familj det där :tummenupp
 

victor_h

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Snabb som fasen...
När sker importen för gänget här på SH

Hej, e det nån som vet när nästa import här på SH sker samt vilka modeller det kommer att finnas då, samt pris, specifikation mm?

mvh victor
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
victor_h skrev:
Hej, e det nån som vet när nästa import här på SH sker samt vilka modeller det kommer att finnas då, samt pris, specifikation mm?

mvh victor
Sker inom några veckor om alla diskussioner går rätt till. Alper, bröt mot regel enormt även efter han visste att det var fel. Han får stå sitt kasst. (de som inte vet, han gjorde massreklam ("utan att veta")).

Kommer erbjudas flera olika modeller.

De som köpt genom Sam, DaGaz, Therudeboy m.fl kontakta dom över PM eller via deras hemsida om deras gruppköp.

Tills vidare är gruppköpstrådar om Minimotos stängda då beställningstiden är över och det är väntan på leverans.

Påminner om att jag har bestämt att vidare gruppköp av minimotos inte tillåts göra reklam om via forumet eller SH som sajt (inte heller genom signaturer/profilen). Detta är i förberedelse för ett kommande nytt gruppköp som officiellt går genom Sporthoj.com som sajt. Annonseras ut på förstasidan om några veckor.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top