Farstamannen
M-U-G-G MC
GlennB skrev:SJÄLVKLART är det lagligt, den som äger forumet har all rätt i världen att bestämma vilka som ska få använda forumet och vad som ska vara tillåtet där eller inte (så länge det inte handlar om olagligheter)
Forum är inga demokratier, ägaren kan göra som han eller hon vill.
Fyyfan va läbbigt.
Det visste jag inte.
Tack, då vet jag.
Vänligen Niklas.
är det ingen som håller med 


