fax
Ny medlem
Pasi skrev:Vart skriver Swedie att han skulle kräva pengar från gruppköpet som Sam har organiserat? (Där har han dock inga pengar att hämta)
Tror det enda Swedie skrev var att han eventuellt skulle sätta stopp för kommande gruppköp via forumet, vilket kanske beror på att en del köper minimotos för att göra business med och det var väl kanske inte tanken med sporthoj.com forumet.
Nästa gång får vi väl hålla gruppköpet nån annanstans kanske
Jag håller faktiskt med om att det är lite dåligt att köpa massor med hojar bara för att sälja vidare och tjäna stålar , tycker att det räcker att köpa för eget behov , okej om man köper flera och säljer till polare men för samma pris i sådana fall
Pengar är inte allt.


