BillS
DayDreamer©
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja såg en chopper i affären här hemma idagSilverstone skrev:ja såg en chopper i affären här hemma idag
det var en gs 308 den var hur grym som helst, fan att inte vi va 5 st som la en kringla där. nästa beställningn få ju lätt bli 1 sådan skön ögonsten av blänkande krom hiii
såg du hur mycket pengar dom skulle ha för den du såg ?Vill också ha en sådan dåSilverstone skrev:ja såg en chopper i affären här hemma idag
det var en gs 308 den var hur grym som helst, fan att inte vi va 5 st som la en kringla där. nästa beställningn få ju lätt bli 1 sådan skön ögonsten av blänkande krom hiii

Silverstone skrev:ja såg en chopper i affären här hemma idag
det var en gs 308 den var hur grym som helst, fan att inte vi va 5 st som la en kringla där. nästa beställningn få ju lätt bli 1 sådan skön ögonsten av blänkande krom hiii

Oblic skrev:står att de flesta ska ha 21st vilket är lite för många![]()
men om du bjuder så är de okej Sam![]()
![]()
Benny busee skrev:jag ska prösa min moto iadg med bankgiro tar ju några dagar hur gör man då?
e det nån som har hans kontonr i stället?
E det bara att gå till banken å skicka kvittot med email till sam eller nån som vet?
Maxxi skrev:Vill också ha en sådan då![]()
![]()
men vi får prata tyst om det för annars kanske vi blir utslängda härifrån , det här är ju ett ställe för sporthojar


Alper skrev:aao, Fax jag skojade ju annars![]()
om jag skulle fått något svar skulle jag satt in, men fick inget.
Tror att jag ska beställa ifrån eBay istället, kostar lika mycket.
--
we use one of the best shipping companies actual trucking companys that we dont really have any problems with if you do have many customers with these i can help you with a large container order where it would be very cost effective to you, let me know your exact address and i ll give you prices for both, i ll let you know now if you buy one scooter it will cost a lot cause of shipping and if you going to buy the whole 40 foot container you can make great money with it you can always reach me at 516-523-9224 let me know if this helps
--
verkar gå att beställa minimotos överallt
Mvh/Alper
btw.. fax du bor inte så långt ifrån mig![]()
fax skrev:I texten står ju också att det blir dyrt att beställa en , billigare att beställa hel container.
Vänta tills i januari/februari då ska vi ju göra ett nytt gruppköp här tydligen![]()
Japp , bor i stuvsta , bara nån kilometer från kungens kurva.
Btw . Stod idag i city att det var en 25åring som körde ihäl sig på mc natten till söndag i kungens kurva efter att ha varit jagad av polisen ??
Alper skrev:jäävlar, jag hörde massa ambulanser och poliser här igår kväll/natt.. måste ha varit det i så fall. Hör ofta poliser åka förbi, bor ganska nära gamla djursjukhuset vid gamla södertäljevägen så jag brydde mig inte riktigt![]()
cirka $200 går en pocketbike för + $110 frakt, så blir väl runt 2650kr precis som med er container. Men den här får man ju inom 1 månad såpalla vänta tills julafton.
![]()
![]()
Mvh/Alper
Coola Ola skrev:Hmm, beställer du från dem blir den alltså 700 SEK dyrare än via detta gruppköp. Då har du dessutom inte betalat moms eller tull för hojen vilket kan bli uppemot 30% till. Inte säkert att du åker på det men så jävla nöjd hade jag nog inte varit med den dealen.
Alper skrev:Är ju inte ens samma hoj som ni ska ha, mini scooter, inte pocket bike. Tull och moms åker man ju inte på då dem skickar paketet som en present typ.
Ska försöka få w-motoracing grabbarna dra in den i listan också, så beställer jag via dem istället![]()
Alper skrev:Är ju inte ens samma hoj som ni ska ha, mini scooter, inte pocket bike. Tull och moms åker man ju inte på då dem skickar paketet som en present typ.
GlennB skrev:Tullen kan ha åsikter ändå, trust me.. plus att om den skickas som "utan värde" så skickas den dessutom oförsäkrat, vet folk som torskat på det när dom skrivit ner värdet på bilar och där båten sen sjunker..
Alper skrev:hehe, jojo kan säkert bli problem.
Får vänta och se om något annat "gäng" tar in den modelen jag vill ha i sin lista, så köper jag av dem.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |