Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
platniklas skrev:
Dem minimotos som visas på bilderna på http://www.sporthoj.com/minimoto.php är INTE samma som 14E i denna beställning.
Vilka som är bättre/sämre, snabbare/slöare el. starkare/svagare har jag inte en blekaste om. Men om bilderna stämmer så syns det tydligt att det inte är samma modell, varesej W-motoracing påstår det el. ej.
Att det är samma prestanda kan dock mycket väl stämma.


Precis , ly-cig-14e har tex kraftigare sving för att orka med tjockisar på upp till 150 kg , går lite fortare , har lite större däck , hmmm annars är det nog samma kinesiska skräp :lol
 
nLg skrev:
Ingen som skulle kunna tänka sejj att hålla i en import av minicrossar?
Hittade den här modellen på alibaba.com:

http://renyu.en.alibaba.com/offerdetail/50630322/Sell_Dirt_Bike.html

Blev bara så jävla sugen! det satt ju iaf 110cc med 5.2kw i den! :yoparty

Om jag inte missförstått det helt så är det samma motor som i "100cc versionen" av GS-311 i denna beställning.
Båda motorerna är på 107cc för att vara exakt. Jag kan dock ha förstått fel.

Edit: Glömde nämna att GS-311 har större hjul.




Vänligen Niklas.
 
Är det bara jag som blir lite osäker på den här med att vi försöker fylla upp tre kontainers. På cui han står det att vi försöker grejja dryga 100 14e till men när folk frågar här på tråden så säger vi att det e fullt och beställt. Hur blir det med fraktkostnaden då?? :confused: :confused: visserligen tror jag att dom flesta betalat in mer (mig inräknat) än vad som va sagt.
 
Kört för fler beställningar.

Uppdaterat på
www.cuihan.com
Är du med och betalar senast i morgon har du din moto om några månader (förhoppningsvis). :tummenupp
 
Sam skrev:
Kört för fler beställningar.

Uppdaterat på
www.cuihan.com
Är du med och betalar senast i morgon har du din moto om några månader (förhoppningsvis). :tummenupp

Vad menar du med

* Är du med och betalar senast i morgon har du din moto om några månader (förhoppningsvis). *

För folk som redan beställt eller?

Räknar du mig som beställt eller vadå?

jag vill ju ha en LY-CIG 12 juuu ! :( :( :( :(
 
Är det bara jag som blir lite osäker på den här med att vi försöker fylla upp tre kontainers. På cui han står det att vi försöker grejja dryga 100 14e till men när folk frågar här på tråden så säger vi att det e fullt och beställt. Hur blir det med fraktkostnaden då?? visserligen tror jag att dom flesta betalat in mer (mig inräknat) än vad som va sagt.
 
De som har PM:at och betalar imorgon är med. Vi har fått in det vi behöver. Nu tar vi inte in fler innan i Januari / februari. Då kör vi nästa gång.


Följ utvecklingen på

www.cuihan.com
Där finns all info och ändringar som tillkommer.
 
Last edited:
Sam skrev:
De som har PM:at och betalar imorgon är med. Vi har fått in det vi behöver. Nu tar vi inte in fler innan i Januari / februari. Då kör vi nästa gång.


Följ utvecklingen på

www.cuihan.com
Där finns all info och ändringar som tillkommer.

skit bra Sam.. :yoparty
Nu äre ju bara å räkna dagar... :tungan
//jens
 
Ny beställning i januari/februari ? från samma ställe eller hade Sam hittat nån annan fabrikant tyckte jag läste ? länk/hemsida ?

Om den här beställningen går bra så ska jag ladda in massor med stålars på nästa beställning :tungan hela huset fullt med minisar :hihi
 
Last edited:
Sam skrev:
De som har PM:at och betalar imorgon är med. Vi har fått in det vi behöver. Nu tar vi inte in fler innan i Januari / februari. Då kör vi nästa gång.


Följ utvecklingen på

www.cuihan.com
Där finns all info och ändringar som tillkommer.


Perfekt,, då förstår jag. Till dig Sam säger jag bara :Bugar :Bugar
 
inte med uppgifter, bara att jag är intresserad.

hmm.. sätter in pengar ändå, får jag inte plats så får dem väl skicka tillbaks pengarna :3freak

hihi..
Mvh/Alper
 
Alper skrev:
inte med uppgifter, bara att jag är intresserad.

hmm.. sätter in pengar ändå, får jag inte plats så får dem väl skicka tillbaks pengarna :3freak

hihi..
Mvh/Alper

Om du sätter in pengar så måste du ju skicks PM till Sam och berätta vad du vill ha och att du betalat och namn mm :7peta Men jag är ganska säker på att det är för sent , du kan ju inte bara sätta in pengar å tro att det ramlar ner en mini i brevlådan utan vidare :fatta!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top