Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Någon som vet om man har beställt via w-motoracing men inte betalt om det är bindande eller kan man bara skita i och betala??? för antar att det går snabbare att få hojen genom den här beställningen...

ebbaklasa skrev:
ska vi slänga ihop ett nytt gäng för minimotos ? : >
ja missa också detta erbjudande, vill me ha en som fan
Varför inte beställa genom w-motoracing när jag mailade han som har hand om det hela sa han att det var samma modell som LY-CIG 14E...

Sam skrev:
Inte mer. Beställningen går NU. :yoparty

Tänkte bara höra så att allting är grönt. Kom mitt PM fram med personuppgifterna? Vill inte betala in ifall man inte är med på "skall betala-listan". :)

Solo skrev:
Varför inte beställa genom w-motoracing när jag mailade han som har hand om det hela sa han att det var samma modell som LY-CIG 14E...
hmm, dom där var ju dyra, hade dom nått gruppköp med eller

loop skrev:
Var ett tag sen jag var inne... Såg bara Gruppköpet på första sidan...
Så vad jag förstod så kunde man beställa så länge den "annonsen" var kvar...

Gruppköpet som är på sporthojs första sida är inte samma som detta gruppköp :tungan här är det för sent att beställa men tydligen inte på det gruppköpet som det står om på förstasidan så spring nu dit å beställ en mini du också :hihi

fax skrev:
Gruppköpet som är på sporthojs första sida är inte samma som detta gruppköp :tungan här är det för sent att beställa men tydligen inte på det gruppköpet som det står om på förstasidan så spring nu dit å beställ en mini du också :hihi

Skönt!!! :tummenupp
Då vet jag!!!
Tackar! :Bugar

Solo skrev:

Dem minimotos som visas på bilderna på http://www.sporthoj.com/minimoto.php är INTE samma som 14E i denna beställning.
Vilka som är bättre/sämre, snabbare/slöare el. starkare/svagare har jag inte en blekaste om. Men om bilderna stämmer så syns det tydligt att det inte är samma modell, varesej W-motoracing påstår det el. ej.
Att det är samma prestanda kan dock mycket väl stämma.

Vänligen Niklas.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back