Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
:yoparty ja såg en chopper i affären här hemma idag
det var en gs 308 den var hur grym som helst, fan att inte vi va 5 st som la en kringla där. nästa beställningn få ju lätt bli 1 sådan skön ögonsten av blänkande krom hiii
 
Silverstone skrev:
:yoparty ja såg en chopper i affären här hemma idag
det var en gs 308 den var hur grym som helst, fan att inte vi va 5 st som la en kringla där. nästa beställningn få ju lätt bli 1 sådan skön ögonsten av blänkande krom hiii


Hurra , en till som gillar dom där chopprarna , jag är helt klart med på att köpa ett par vid nästa beställning :yoparty :yoparty såg du hur mycket pengar dom skulle ha för den du såg ?
 
Silverstone skrev:
:yoparty ja såg en chopper i affären här hemma idag
det var en gs 308 den var hur grym som helst, fan att inte vi va 5 st som la en kringla där. nästa beställningn få ju lätt bli 1 sådan skön ögonsten av blänkande krom hiii
Vill också ha en sådan då :kär :hördu
 
Silverstone skrev:
:yoparty ja såg en chopper i affären här hemma idag
det var en gs 308 den var hur grym som helst, fan att inte vi va 5 st som la en kringla där. nästa beställningn få ju lätt bli 1 sådan skön ögonsten av blänkande krom hiii


Jag skull eockså kunna tänka mig en :yoparty
 
nej vet inte vad den kostade såg den i skyltfönstret bara, kanske inte är till salu men ska kolla upp det. vem köper sporthoj när chopper äger marknaden?
 
Oblic skrev:
står att de flesta ska ha 21st vilket är lite för många :tomten
men om du bjuder så är de okej Sam :lol :hihi

2 1 Silver + 1 Yellow
Det första är antal, 2, och därefter står det 1 silver, 1 yellow... lite tight bara.
 
minimoto

jag ska prösa min moto iadg med bankgiro tar ju några dagar hur gör man då?
e det nån som har hans kontonr i stället?

E det bara att gå till banken å skicka kvittot med email till sam eller nån som vet?
 
Last edited:
Benny busee skrev:
jag ska prösa min moto iadg med bankgiro tar ju några dagar hur gör man då?
e det nån som har hans kontonr i stället?

E det bara att gå till banken å skicka kvittot med email till sam eller nån som vet?


kontonr finns på cuihan.com kvittot behåller du och visar upp när du hämtar hojen .
 
Maxxi skrev:
Vill också ha en sådan då :kär :hördu


Ha ha , verkar som om det inte är några som helst problem att få ihop 5 st som vill köpa choppers :yoparty men vi får prata tyst om det för annars kanske vi blir utslängda härifrån , det här är ju ett ställe för sporthojar :lol

Vi kan starta en klubb då ju..........CHINA MOPPERS :hihi
 
aao, Fax jag skojade ju annars :7peta
om jag skulle fått något svar skulle jag satt in, men fick inget.

Tror att jag ska beställa ifrån eBay istället, kostar lika mycket.

--
we use one of the best shipping companies actual trucking companys that we dont really have any problems with if you do have many customers with these i can help you with a large container order where it would be very cost effective to you, let me know your exact address and i ll give you prices for both, i ll let you know now if you buy one scooter it will cost a lot cause of shipping and if you going to buy the whole 40 foot container you can make great money with it you can always reach me at 516-523-9224 let me know if this helps
--

verkar gå att beställa minimotos överallt :D

Mvh/Alper
btw.. fax du bor inte så långt ifrån mig :gnissla
 
Alper skrev:
aao, Fax jag skojade ju annars :7peta
om jag skulle fått något svar skulle jag satt in, men fick inget.

Tror att jag ska beställa ifrån eBay istället, kostar lika mycket.

--
we use one of the best shipping companies actual trucking companys that we dont really have any problems with if you do have many customers with these i can help you with a large container order where it would be very cost effective to you, let me know your exact address and i ll give you prices for both, i ll let you know now if you buy one scooter it will cost a lot cause of shipping and if you going to buy the whole 40 foot container you can make great money with it you can always reach me at 516-523-9224 let me know if this helps
--

verkar gå att beställa minimotos överallt :D

Mvh/Alper
btw.. fax du bor inte så långt ifrån mig :gnissla


I texten står ju också att det blir dyrt att beställa en , billigare att beställa hel container.
Vänta tills i januari/februari då ska vi ju göra ett nytt gruppköp här tydligen :)

Japp , bor i stuvsta , bara nån kilometer från kungens kurva.
Btw . Stod idag i city att det var en 25åring som körde ihäl sig på mc natten till söndag i kungens kurva efter att ha varit jagad av polisen ??
 
fax skrev:
I texten står ju också att det blir dyrt att beställa en , billigare att beställa hel container.
Vänta tills i januari/februari då ska vi ju göra ett nytt gruppköp här tydligen :)

Japp , bor i stuvsta , bara nån kilometer från kungens kurva.
Btw . Stod idag i city att det var en 25åring som körde ihäl sig på mc natten till söndag i kungens kurva efter att ha varit jagad av polisen ??

jäävlar, jag hörde massa ambulanser och poliser här igår kväll/natt.. måste ha varit det i så fall. Hör ofta poliser åka förbi, bor ganska nära gamla djursjukhuset vid gamla södertäljevägen så jag brydde mig inte riktigt :(

cirka $200 går en pocketbike för + $110 frakt, så blir väl runt 2650kr precis som med er container. Men den här får man ju inom 1 månad så :D palla vänta tills julafton. :7peta :gnissla


Mvh/Alper
 
Alper skrev:
jäävlar, jag hörde massa ambulanser och poliser här igår kväll/natt.. måste ha varit det i så fall. Hör ofta poliser åka förbi, bor ganska nära gamla djursjukhuset vid gamla södertäljevägen så jag brydde mig inte riktigt :(

cirka $200 går en pocketbike för + $110 frakt, så blir väl runt 2650kr precis som med er container. Men den här får man ju inom 1 månad så :D palla vänta tills julafton. :7peta :gnissla


Mvh/Alper

Hmm, beställer du från dem blir den alltså 700 SEK dyrare än via detta gruppköp. Då har du dessutom inte betalat moms eller tull för hojen vilket kan bli uppemot 30% till. Inte säkert att du åker på det men så jävla nöjd hade jag nog inte varit med den dealen.
 
Coola Ola skrev:
Hmm, beställer du från dem blir den alltså 700 SEK dyrare än via detta gruppköp. Då har du dessutom inte betalat moms eller tull för hojen vilket kan bli uppemot 30% till. Inte säkert att du åker på det men så jävla nöjd hade jag nog inte varit med den dealen.

Är ju inte ens samma hoj som ni ska ha, mini scooter, inte pocket bike. Tull och moms åker man ju inte på då dem skickar paketet som en present typ.

Ska försöka få w-motoracing grabbarna dra in den i listan också, så beställer jag via dem istället :)
 
Alper skrev:
Är ju inte ens samma hoj som ni ska ha, mini scooter, inte pocket bike. Tull och moms åker man ju inte på då dem skickar paketet som en present typ.

Ska försöka få w-motoracing grabbarna dra in den i listan också, så beställer jag via dem istället :)

Ah, ok. Missade att det var en annan modell. Isf är det ju bara att köpa. Du kan dock åka på tull och moms fastän paketet är märkt som gåva ifall tullen blir misstänksamma.
 
Alper skrev:
Är ju inte ens samma hoj som ni ska ha, mini scooter, inte pocket bike. Tull och moms åker man ju inte på då dem skickar paketet som en present typ.

Tullen kan ha åsikter ändå, trust me.. plus att om den skickas som "utan värde" så skickas den dessutom oförsäkrat, vet folk som torskat på det när dom skrivit ner värdet på bilar och där båten sen sjunker..
 
GlennB skrev:
Tullen kan ha åsikter ändå, trust me.. plus att om den skickas som "utan värde" så skickas den dessutom oförsäkrat, vet folk som torskat på det när dom skrivit ner värdet på bilar och där båten sen sjunker..





Bättre dem skickar som demoex. Då skall man väl slippa momsen eller hur det nu var?
 
hehe, jojo kan säkert bli problem.

Får vänta och se om något annat "gäng" tar in den modelen jag vill ha i sin lista, så köper jag av dem.
 
Alper skrev:
hehe, jojo kan säkert bli problem.

Får vänta och se om något annat "gäng" tar in den modelen jag vill ha i sin lista, så köper jag av dem.

Vad vill du ha för modell då ? där på w-motoracing verkar dom ju bara ha tre modeller av sporthoj att välja på !
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top