Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Sam skrev:
De som har PM:at och betalar imorgon är med. Vi har fått in det vi behöver. Nu tar vi inte in fler innan i Januari / februari. Då kör vi nästa gång.

Följ utvecklingen på

www.cuihan.com
Där finns all info och ändringar som tillkommer.

Perfekt,, då förstår jag. Till dig Sam säger jag bara :Bugar :Bugar

inte med uppgifter, bara att jag är intresserad.

hmm.. sätter in pengar ändå, får jag inte plats så får dem väl skicka tillbaks pengarna :3freak

hihi..
Mvh/Alper

Alper skrev:
inte med uppgifter, bara att jag är intresserad.

hmm.. sätter in pengar ändå, får jag inte plats så får dem väl skicka tillbaks pengarna :3freak

hihi..
Mvh/Alper

Om du sätter in pengar så måste du ju skicks PM till Sam och berätta vad du vill ha och att du betalat och namn mm :7peta Men jag är ganska säker på att det är för sent , du kan ju inte bara sätta in pengar å tro att det ramlar ner en mini i brevlådan utan vidare :fatta!

:yoparty ja såg en chopper i affären här hemma idag
det var en gs 308 den var hur grym som helst, fan att inte vi va 5 st som la en kringla där. nästa beställningn få ju lätt bli 1 sådan skön ögonsten av blänkande krom hiii

Silverstone skrev:
det var en gs 308 den var hur grym som helst, fan att inte vi va 5 st som la en kringla där. nästa beställningn få ju lätt bli 1 sådan skön ögonsten av blänkande krom hiii

Hurra , en till som gillar dom där chopprarna , jag är helt klart med på att köpa ett par vid nästa beställning :yoparty :yoparty såg du hur mycket pengar dom skulle ha för den du såg ?

Silverstone skrev:
Vill också ha en sådan då :kär :hördu

Silverstone skrev:

Jag skull eockså kunna tänka mig en :yoparty

nej vet inte vad den kostade såg den i skyltfönstret bara, kanske inte är till salu men ska kolla upp det. vem köper sporthoj när chopper äger marknaden?

Oblic skrev:
står att de flesta ska ha 21st vilket är lite för många :tomten
men om du bjuder så är de okej Sam :lol :hihi

2 1 Silver + 1 Yellow
Det första är antal, 2, och därefter står det 1 silver, 1 yellow... lite tight bara.

minimoto

jag ska prösa min moto iadg med bankgiro tar ju några dagar hur gör man då?
e det nån som har hans kontonr i stället?

E det bara att gå till banken å skicka kvittot med email till sam eller nån som vet?

Last edited:
Benny busee skrev:
jag ska prösa min moto iadg med bankgiro tar ju några dagar hur gör man då?
e det nån som har hans kontonr i stället?

E det bara att gå till banken å skicka kvittot med email till sam eller nån som vet?

kontonr finns på cuihan.com kvittot behåller du och visar upp när du hämtar hojen .

Maxxi skrev:
Vill också ha en sådan då :kär :hördu

Ha ha , verkar som om det inte är några som helst problem att få ihop 5 st som vill köpa choppers :yoparty men vi får prata tyst om det för annars kanske vi blir utslängda härifrån , det här är ju ett ställe för sporthojar :lol

Vi kan starta en klubb då ju..........CHINA MOPPERS :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back