Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zacka skrev:Jaha
är hojarna beställda ?
Hur många vart det av respektive modell ?
Rätt räknatTjet skrev:Kopierade hela listan och lade in den i Excel och fick fram det till 675 hojar sammanlagt, 2.25 hojar per skalle.![]()


da_man skrev:Hallå! Vet ej om det står nåt sånt här i denna tråd men ja orka fasen inte kolla igenom alla 115 sider! :kocko Jo ja undrar vad är det för sorts start på Ly-CIG14E?? Det är ju tydligen inte magnapull, så är det kick lr måste man styra igång den??![]()
Tack på föhand!
PenDragon skrev:Fan, nu får man ju nästan lite ångest att man varit tämligen inaktiv på sporthoj.com de senaste månaderna och totalt missat detta... :| Får verkligen hoppas det blir ytterligare en beställning i vinter / vår.

DaGaz skrev:Lite konfunderad på färgerna.. Enligt information vi har fått från tillverkaren så går det endast att beställa i: Röd, Gul, Blå, Silver och Svart.
De bilder som finns är dekaltrimmade eller specialfärger.
Hur har ni (SAM & kompani) hanterat detta? Vi har fått in många beställningar på de kombinationer som är namngivna på cuihan. Men vi kan ju inte beställa dessa, utan det är ovan färger som gäller.![]()
Är det en specialdeal för mastodontordrar månne?![]()
Yess snart är det dags för oss också!![]()
funderar själv på att motivlacka min med airbrush 
apbot skrev:sam en uppdatering skulle inte kännas helt fel.
Har ordern gått iväg?
Har allt gått bra?
Nått specielt från fabriken? har dom kommenterat våran über feta mega beställning.
Har dom sagt nått om levereansdatum eller när hojarna står på båten?.
Nått annat kul du har att säga ?
dags att uppdatera www.cuihan.com kanske ?. står fortfarande att folk kan betala in till kontot. (det kan man väl ej?)
mvh apbot.


DaGaz skrev:Lite konfunderad på färgerna.. Enligt information vi har fått från tillverkaren så går det endast att beställa i: Röd, Gul, Blå, Silver och Svart.
De bilder som finns är dekaltrimmade eller specialfärger.
Hur har ni (SAM & kompani) hanterat detta? Vi har fått in många beställningar på de kombinationer som är namngivna på cuihan. Men vi kan ju inte beställa dessa, utan det är ovan färger som gäller.![]()
Är det en specialdeal för mastodontordrar månne?![]()
Yess snart är det dags för oss också!![]()
Vi har deal som fabriken har inte haft med någon innan. Det är det som kallas för professionalism
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |