Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
zacka skrev:
Jaha
är hojarna beställda ?
Hur många vart det av respektive modell ?

Kopierade hela listan och lade in den i Excel och fick fram det till 675 hojar sammanlagt, 2.25 hojar per skalle. :p
 
Tjet skrev:
Kopierade hela listan och lade in den i Excel och fick fram det till 675 hojar sammanlagt, 2.25 hojar per skalle. :p
Rätt räknat :tummenupp

Det är kanske 3 eller 4 personer som blev utan trots allt. DEt berodde på saknade PM och info innan måndag morgon. Kineserna är 6 timmar före oss så de behöver slutlig info kl.01.00 måndag morgon VÅR TID. Beställningen gick 00.32 och nu rullar hjulen. De som blev utan får sina pengar i retur och kan återkomma i januari / februari när vi kör nästa gång. :näsblod
 
Härligt, härligt Sam. Vet du när kineserna har dem färdiga för att lastas? Har du kollar up det med båtar och om du har, när kommer de till sverige?
 
Hallå! Vet ej om det står nåt sånt här i denna tråd men ja orka fasen inte kolla igenom alla 115 sider! :kocko Jo ja undrar vad är det för sorts start på Ly-CIG14E?? Det är ju tydligen inte magnapull, så är det kick lr måste man styra igång den?? :confused:
Tack på föhand!
 
Känns ju nästan bättre att låta er vara försökskaniner. Får hoppas det blir en order till i vinter för då är jag säkerligen på att beställa :)
 
da_man skrev:
Hallå! Vet ej om det står nåt sånt här i denna tråd men ja orka fasen inte kolla igenom alla 115 sider! :kocko Jo ja undrar vad är det för sorts start på Ly-CIG14E?? Det är ju tydligen inte magnapull, så är det kick lr måste man styra igång den?? :confused:
Tack på föhand!

Snöre att dra i.
Samma som på t.ex. G2, fast där har man även elstart.

Kolla loss själv:
G14Eblue.jpg





Vänligen Niklas.
 
åka som hell

Nån som vet om man kan ta med sej sin mini moto å dra några varv på inomhus gokart bana vid bulycke hisingen i gbg?

Måste bara köra på avenyn med min :yoparty :tummenupp
 
Fan, nu får man ju nästan lite ångest att man varit tämligen inaktiv på sporthoj.com de senaste månaderna och totalt missat detta... :| Får verkligen hoppas det blir ytterligare en beställning i vinter / vår.
 
PenDragon skrev:
Fan, nu får man ju nästan lite ångest att man varit tämligen inaktiv på sporthoj.com de senaste månaderna och totalt missat detta... :| Får verkligen hoppas det blir ytterligare en beställning i vinter / vår.

Varför vänta så länge :D verkar vara massa (+jag) som är intresserade och vill ha "minimotos" (CIG-12/G2), kanske går att hitta någon som kan dra hem en extra container? :Bugar
 
det tvivlar jag mycket starkt på att den har..

Men jag skulle vara lika glad för det, känns klart säkrare att blanda i tanken.
 
Färger..

Lite konfunderad på färgerna.. Enligt information vi har fått från tillverkaren så går det endast att beställa i: Röd, Gul, Blå, Silver och Svart.

De bilder som finns är dekaltrimmade eller specialfärger.

Hur har ni (SAM & kompani) hanterat detta? Vi har fått in många beställningar på de kombinationer som är namngivna på cuihan. Men vi kan ju inte beställa dessa, utan det är ovan färger som gäller. :)

Är det en specialdeal för mastodontordrar månne? :va

Yess snart är det dags för oss också! :tummenupp
 
DaGaz skrev:
Lite konfunderad på färgerna.. Enligt information vi har fått från tillverkaren så går det endast att beställa i: Röd, Gul, Blå, Silver och Svart.

De bilder som finns är dekaltrimmade eller specialfärger.

Hur har ni (SAM & kompani) hanterat detta? Vi har fått in många beställningar på de kombinationer som är namngivna på cuihan. Men vi kan ju inte beställa dessa, utan det är ovan färger som gäller. :)

Är det en specialdeal för mastodontordrar månne? :va

Yess snart är det dags för oss också! :tummenupp

Jag hade beställt en colourcombination blå/svart/vit hmmmm undrar vad man får om det är som du säger ?
fast det spelar väl inte så mycket roll vilken färg man får egentligen , det finns ju sprayfärg om man vill ändra på den själv :tungan funderar själv på att motivlacka min med airbrush :yoparty
 
sam en uppdatering skulle inte kännas helt fel.

Har ordern gått iväg?
Har allt gått bra?
Nått specielt från fabriken? har dom kommenterat våran über feta mega beställning.
Har dom sagt nått om levereansdatum eller när hojarna står på båten?.
Nått annat kul du har att säga ?

dags att uppdatera www.cuihan.com kanske ?. står fortfarande att folk kan betala in till kontot. (det kan man väl ej?)

mvh apbot.
 
apbot skrev:
sam en uppdatering skulle inte kännas helt fel.

Har ordern gått iväg?
Har allt gått bra?
Nått specielt från fabriken? har dom kommenterat våran über feta mega beställning.
Har dom sagt nått om levereansdatum eller när hojarna står på båten?.
Nått annat kul du har att säga ?

dags att uppdatera www.cuihan.com kanske ?. står fortfarande att folk kan betala in till kontot. (det kan man väl ej?)

mvh apbot.

Håller med , uppdatering önskas både här och på cuihan :Bugar
 
Perfekt Sam!!!
Fan va sugen jag är på att få hem dom nu...
VILL ÅKA!!!! :yoparty
 
DaGaz skrev:
Lite konfunderad på färgerna.. Enligt information vi har fått från tillverkaren så går det endast att beställa i: Röd, Gul, Blå, Silver och Svart.

De bilder som finns är dekaltrimmade eller specialfärger.

Hur har ni (SAM & kompani) hanterat detta? Vi har fått in många beställningar på de kombinationer som är namngivna på cuihan. Men vi kan ju inte beställa dessa, utan det är ovan färger som gäller. :)

Är det en specialdeal för mastodontordrar månne? :va

Yess snart är det dags för oss också! :tummenupp

Du skall inte sälja våra färger i egen regi :fatta! Vi har deal som fabriken har inte haft med någon innan. Det är det som kallas för professionalism :7peta

Du kan ju alltid hänvisa de som vill ha dessa färger till oss. Nästa drive blir i januari / februari, lagom till säsongen :D
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top