Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Sådär, har nu varit på banken och lämnat lite pengar. :tomten
Fick ett kvitto, skall det fotas och visas upp för Sam? Eller behöver man det bara vid hämtningen? Någon som vet? :va
 
Tjet skrev:
Sådär, har nu varit på banken och lämnat lite pengar. :tomten
Fick ett kvitto, skall det fotas och visas upp för Sam? Eller behöver man det bara vid hämtningen? Någon som vet? :va
Man ska tydligen visa det när man hämtar ut hojen, vet inte varför då det är helt onödigt om man skrivit personnummer på inbetalningen... :va
 
Chefen Alabama skrev:
Man ska tydligen visa det när man hämtar ut hojen, vet inte varför då det är helt onödigt om man skrivit personnummer på inbetalningen... :va

kvittot är ju hårdvalutan om det skulle uppstått några bekymmer när du ska hämta ut hojjen! T ex ifall ditt person nr. inte kommit med på deras hämtningslista eller dylikt skulle jag tippa.. :)

Ps. Va in på banken och satte in pengarna vid lunchtiden idag så pengarna ska föroppningsvis syns :)

MEN, som det frågades nyss ovan, ska vi ta en bild på kvittot och skicka in till dej sam?
 
Chefen Alabama skrev:
Man ska tydligen visa det när man hämtar ut hojen, vet inte varför då det är helt onödigt om man skrivit personnummer på inbetalningen... :va

man kanske gör som jag, Glömmer av Preson nummret.. :P
 
SAM
Nu är det ordnat med banken o pengarna ska vara inne idag
BTW Kolla din PM inbox

Kan du inte skriva ett slutgiltigt inlägg med hur många minisar det blev till slut ?

Du ska ha ett jätte stort TACK för allt jobb som du har lagt på den här, då jag personligen inte hade orkat av :)

Tack alla inblandade o hoppas dagarna går snabbare så man får hem sina pocket bikes :banana

Mvh zacharia
 
Jag orkar inte läsa igenom alla 29st sidor så jag ställer frågan här.
Vad skiljer dom olika modellerna åt, är det bara färgen? :va
 
Hur går det Sam,har beställningarna gått iväg till kina än?Hur många blev det totalt.Hoppas det blåser medvind så vi hinner få dem innan :tomten
 
Gött, nu är listan uppdaterad igen! :yoparty

Någon som vet ifall det finns några möjligheter att registrera den som en moped och även trafikförsäkra den? Utifallatt lagen gör sig påmind... :confused:

Sam och alla inblandade, ett kanonjobb verkligen! :tummenupp
 
Tjet skrev:
Gött, nu är listan uppdaterad igen! :yoparty

Någon som vet ifall det finns några möjligheter att registrera den som en moped och även trafikförsäkra den? Utifallatt lagen gör sig påmind... :confused:

Sam och alla inblandade, ett kanonjobb verkligen! :tummenupp

Nu vet jag inte vilken modell du har beställt men CIG-14E lär inte gå iaf, finns ju inget lyse eller något i den vägen. Dessutom måste det finns ett typgodkännande för att ett tvhjuligt motorfordon ska klassas som moped som nån skrev tidigare i tråden och det finns knappast för någon av de här hojarna. Kanske går den att regga som lätt motorcykel? :hihi
 
Coola Ola skrev:
Nu vet jag inte vilken modell du har beställt men CIG-14E lär inte gå iaf, finns ju inget lyse eller något i den vägen. Dessutom måste det finns ett typgodkännande för att ett tvhjuligt motorfordon ska klassas som moped som nån skrev tidigare i tråden och det finns knappast för någon av de här hojarna. Kanske går den att regga som lätt motorcykel? :hihi

Jupp, beställt två CIG-14E. Kanske går ifall man slänger på en pannlampa på hjälmen? :yoparty
Man kanske kan muta en eventuell polis med ett teståk? :gnissla
 
Ravetrancer skrev:
nån som hört av Sam idag?

Nä inte ett ljud , han sitter väl på flyget just nu på väg till nåt varmt ställe :hihi hmmmm kanske skulle kolla i nåt lexikon vad cuihan betyder ........ typ BLÅSNING eller nåt kanske ? :lol
 
fax skrev:
.......hmmmm kanske skulle kolla i nåt lexikon vad cuihan betyder ........ typ BLÅSNING eller nåt kanske ? :lol
Mmmmm... Bra ide´, kanske ska kolla upp vad det betyder.
Ingen fara tror jag, Sam sitter nog och gör affärer för fullt med kineserna
just nu, så han hinner inte vara inne på SH!
( hoppas att det är så iaf... :) )
 
fax skrev:
Nä inte ett ljud , han sitter väl på flyget just nu på väg till nåt varmt ställe :hihi hmmmm kanske skulle kolla i nåt lexikon vad cuihan betyder ........ typ BLÅSNING eller nåt kanske ? :lol

image.php



Det leendet kan bara komma från en nyrik miljonär... :tuttar :tuttar



Skämtåsido, jag skojar givetvis bara SAM.
Jag tycjer du har gjort ett hästjobb och jag tvivlar inte en sekund på dina avsikter, då skulle jag ju inte vågat betala in sammanlagt ca 8800 :).




Vänligen Niklas.
 
Har för mej att han redan svarat på vad det betyder.
tror han sa då att det va hans sons namn
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top