Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Ehh läste på cuihan lite , vadå ingår verktyg div delar ,till varje hoj eller blir det en låda som vi alla får dela på ??

Läste hos nån annan tillverkare att depåstöd ingick , gäller det på våra också tror du ?
 
fax skrev:
Ehh läste på cuihan lite , vadå ingår verktyg div delar ,till varje hoj eller blir det en låda som vi alla får dela på ??

Läste hos nån annan tillverkare att depåstöd ingick , gäller det på våra också tror du ?
Vi får se när grejerna kommer. Det är inget stort och dyrt utan lite grejer som man kan ha nytta av 50 mil hemifrån mitt i natten om hojen lägger av. :yoparty
 
Sam skrev:
Vi får se när grejerna kommer. Det är inget stort och dyrt utan lite grejer som man kan ha nytta av 50 mil hemifrån mitt i natten om hojen lägger av. :yoparty


Vem befinner sig 50mil hemmifrån på en minimoto mitt i natten? :va :D

Men tror du depåställ medföljer? :7peta
 
Sam skrev:
Du skall inte sälja våra färger i egen regi :fatta! Vi har deal som fabriken har inte haft med någon innan. Det är det som kallas för professionalism :7peta

Du kan ju alltid hänvisa de som vill ha dessa färger till oss. Nästa drive blir i januari / februari, lagom till säsongen :D

Jo, jag misstänkte det :gnissla

Problemet är att folk har på egen hand hittat till "era färger" och jag har inte reflekterat över det faktum att de inte går att beställa för oss "Svensson". :va

Nåväl vad är väl en bal på slottet.. hade inte blandat mig i ett eget gruppköp om man hade fått plats på ditt. Sen när det blev platser över här var vi mitt upp i vårt.. :3freak

Bara jag får hem leksakerna så skall jag sluta grina - jag lovar :)
 
BillS skrev:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=11329&item=7100492245&rd=1

Kan nån vara snäll att förklara för mig? Fattar jag fel elelr är detta SUPERBILLIGT?
Står ju längre ner i texten...
.........................................
Im selling information to 15 companies where you can buy mini moto bikes & scooters for under £100.
Make money by buying these great mini bikes and selling them on ebay.
...............................................

Han säljer ENBART information om VAR du kan köpa billiga minimotos.
 
Alper skrev:
Varför vänta så länge :D verkar vara massa (+jag) som är intresserade och vill ha "minimotos" (CIG-12/G2), kanske går att hitta någon som kan dra hem en extra container? :Bugar

Jag är på!
Missade de första köpen totalt, känner meg helt utanför. Är riktigt
sugen på en minimoto nu asså. Vill ju inte vänta till januari! :huvet
 
Zhejiang_Yongkang_Huajiao_Industry_Co.,_Ltd..gif


5150-roughshod.jpg


Tycks?

EDIT: http://www.made-in-china.com
http://www.neoscooters.com/
Kanske nåt til nästa gång? :va

EDIT2: http://www.the-mini-choppers.com/4/cheap-chopper-mini.html
 
Last edited:
Sam skrev:
Du skall inte sälja våra färger i egen regi :fatta! Vi har deal som fabriken har inte haft med någon innan. Det är det som kallas för professionalism :7peta

Du kan ju alltid hänvisa de som vill ha dessa färger till oss. Nästa drive blir i januari / februari, lagom till säsongen :D





Då ska jag snacka med mr Yang och fixa samma deal så kan du grina bäst du vill sen :tungan
 
Sam skrev:
Du skall inte sälja våra färger i egen regi :fatta! Vi har deal som fabriken har inte haft med någon innan. Det är det som kallas för professionalism :7peta

Du kan ju alltid hänvisa de som vill ha dessa färger till oss. Nästa drive blir i januari / februari, lagom till säsongen :D


Ha Ha du är ju löjlig.
Jobbade inte du som förhandlare :kocko ? Jag har fått lägre pris än dig.

MVH Patrik
 
Therudeboy skrev:
Då ska jag snacka med mr Yang och fixa samma deal så kan du grina bäst du vill sen :tungan

Ja lite grinigt var det allt :hihi Skulle nästan kunna tro att det var konkurranskänning :va

Bra! Fixa en fetdeal nu Kristoffer.. we trust in you :tummenupp :D

Sorry, slutar spamma denna tråd nu :fyllisar
 
Therudeboy skrev:
Då ska jag snacka med mr Yang och fixa samma deal så kan du grina bäst du vill sen :tungan

Det går bra :D Färgerna är tillgängliga för alla :banana Det är andra saker som vi har "deal" med.

Riskok skrev:
Ha Ha du är ju löjlig.
Jobbade inte du som förhandlare :kocko ? Jag har fått lägre pris än dig.

MVH Patrik


Ja, det är vad du tror. Hur mycket fick du med i det priset. :7peta

Allt räknas inte i pengar. :banana
 
Riskok skrev:
Ha Ha du är ju löjlig.
Jobbade inte du som förhandlare :kocko ? Jag har fått lägre pris än dig.

MVH Patrik

Du kan lämna sporthoj.com tycker jag och säker många många mer !
Du är endast otrevlig och :kocko
 
Dvdmaster skrev:
Du kan lämna sporthoj.com tycker jag och säker många många mer !
Du är endast otrevlig och :kocko

Nä fan, nu ska vi inte va taskiga och hänga ut någon....
Men jag håller med. :kocko
Kom gärna med konstruktiva inlägg "Riskok". :fatta!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top