PenDragon skrev:Fan, nu får man ju nästan lite ångest att man varit tämligen inaktiv på sporthoj.com de senaste månaderna och totalt missat detta... :| Får verkligen hoppas det blir ytterligare en beställning i vinter / vår.
Varför vänta så länge

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PenDragon skrev:Fan, nu får man ju nästan lite ångest att man varit tämligen inaktiv på sporthoj.com de senaste månaderna och totalt missat detta... :| Får verkligen hoppas det blir ytterligare en beställning i vinter / vår.

DaGaz skrev:Lite konfunderad på färgerna.. Enligt information vi har fått från tillverkaren så går det endast att beställa i: Röd, Gul, Blå, Silver och Svart.
De bilder som finns är dekaltrimmade eller specialfärger.
Hur har ni (SAM & kompani) hanterat detta? Vi har fått in många beställningar på de kombinationer som är namngivna på cuihan. Men vi kan ju inte beställa dessa, utan det är ovan färger som gäller.![]()
Är det en specialdeal för mastodontordrar månne?![]()
Yess snart är det dags för oss också!![]()
funderar själv på att motivlacka min med airbrush 
apbot skrev:sam en uppdatering skulle inte kännas helt fel.
Har ordern gått iväg?
Har allt gått bra?
Nått specielt från fabriken? har dom kommenterat våran über feta mega beställning.
Har dom sagt nått om levereansdatum eller när hojarna står på båten?.
Nått annat kul du har att säga ?
dags att uppdatera www.cuihan.com kanske ?. står fortfarande att folk kan betala in till kontot. (det kan man väl ej?)
mvh apbot.

DaGaz skrev:Lite konfunderad på färgerna.. Enligt information vi har fått från tillverkaren så går det endast att beställa i: Röd, Gul, Blå, Silver och Svart.
De bilder som finns är dekaltrimmade eller specialfärger.
Hur har ni (SAM & kompani) hanterat detta? Vi har fått in många beställningar på de kombinationer som är namngivna på cuihan. Men vi kan ju inte beställa dessa, utan det är ovan färger som gäller.![]()
Är det en specialdeal för mastodontordrar månne?![]()
Yess snart är det dags för oss också!![]()
Vi har deal som fabriken har inte haft med någon innan. Det är det som kallas för professionalism
Vi får se när grejerna kommer. Det är inget stort och dyrt utan lite grejer som man kan ha nytta av 50 mil hemifrån mitt i natten om hojen lägger av.fax skrev:Ehh läste på cuihan lite , vadå ingår verktyg div delar ,till varje hoj eller blir det en låda som vi alla får dela på ??
Läste hos nån annan tillverkare att depåstöd ingick , gäller det på våra också tror du ?

Sam skrev:Vi får se när grejerna kommer. Det är inget stort och dyrt utan lite grejer som man kan ha nytta av 50 mil hemifrån mitt i natten om hojen lägger av.![]()

Lartes skrev:.........
Men tror du depåställ medföljer?![]()
Söder skrev:Har man beställt LY-CIG12 behöver man inget depåstöd!
För dom har riktigt stöd![]()
Sam skrev:Du skall inte sälja våra färger i egen regiVi har deal som fabriken har inte haft med någon innan. Det är det som kallas för professionalism
![]()
Du kan ju alltid hänvisa de som vill ha dessa färger till oss. Nästa drive blir i januari / februari, lagom till säsongen![]()

BillS skrev:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=11329&item=7100492245&rd=1
Kan nån vara snäll att förklara för mig? Fattar jag fel elelr är detta SUPERBILLIGT?
Står ju längre ner i texten...BillS skrev:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=11329&item=7100492245&rd=1
Kan nån vara snäll att förklara för mig? Fattar jag fel elelr är detta SUPERBILLIGT?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |