Gasssa för bövelen det går för sakta.

Nice vilka vägar kör du på ??:tummenupp

1.: Töllsjövägen (om den heter så???) mellan rv180 och Töllsjö :yoparty
2.: Hällingsjövägen mellan Hällingsjö och Rävlanda :tummenupp

Man kan köra denna vägen från andra hållet då åker man från bollebygd mot Töllsjövägen, när man kört igenom första sammhället så börjar denna vägen.

Finns mera trevliga vägar som kör man från T korset hindås/rävlanda/bollebygd så börjar Ödenäs vägen ca 450meter så kommer man ut på RV180, sen tar man mot borås & vidare in på Töllsjövägen.

Hindås - RV180 = 22.1km
Bollebygd - RV180 = 22.2km

Tar man hela rundan 1 varv 52.1km :rolleyes:

Skulle du inte be mähät flytta sig??? :confused::va

Jo det gör jag lite då & då, men just den svängen orka jag inte, man behöver inte leka med dom varje gång man ser dom, tillslut får dom säkert nog & prejar mig :D

Last edited:
aha, jag kör alingsåsvägen är det rv180? fast kör av mot Hindås om man kommer från Borås , har sett vägen mot tollsjö men inte provat den.

aha, jag kör alingsåsvägen är det rv180? fast kör av mot Hindås om man kommer från Borås , har sett vägen mot tollsjö men inte provat den.

Rv180 löper från Borås till Alingsås

Du måste testa den, den är underbar, speciellt när man kommer från Rv180 mot Bollebygd, trevligt när det är ny asfalterat i innerkurvorna :)

Ska ut på en tur strax & ta ett helt varv :rolleyes: fixade tidigare idag min avgasläcka i grenröret, hehe lät som en twin man framförde :)

Last edited:
Rv180 löper från Borås till

Du måste testa den, den är underbar, speciellt när man kommer från Rv180 mot Bollebygd, trevligt när det är ny asfalterat i innerkurvorna :)

Ska ut på en tur strax & ta ett helt varv :rolleyes: fixade tidigare idag min avgasläcka i grenröret, hehe lät som en twin man framförde :)

ska testa den innan sommaren är över :tummenupp

Måste vara en BMW 330.

Sedan vet ju alla att hojar tappar allt efter 200 km/h så det mesta kör ju ifrån dig i över 200 km/h så det är väl inte så konstigt att du blir frånåkt.

Måste vara en BMW 330.

Sedan vet ju alla att hojar tappar allt efter 200 km/h så det mesta kör ju ifrån dig i över 200 km/h så det är väl inte så konstigt att du blir frånåkt.

Alla vet att äger man en BMW 330I av årsmodell 2004-2006 så piskar den allt & alla på 2 hjul :rofl

Det ända som inte stämmer på denna 330I förutom allt annat år 2005-2006, är att denna har dubbla utblås, om det inte är någon special model

Här är bilden.
BMW RV40.jpg

Ser ut som en BMW 335 som du får smisk av.

Efter att ha sett dina filmer och att du kör runt landvetter börjar jag ångra att jag precis köpt hus där... :näsblod

Ser ut som en BMW 335 som du får smisk av.

Efter att ha sett dina filmer och att du kör runt landvetter börjar jag ångra att jag precis köpt hus där... :näsblod

BMW 335I 300hk V6a med dubbla turbo kan stämma bra. med litet chip så går det pinna upp den nästan till 300km/h, hehe inte konstigt jag inte hade nån sug efter den.

Sen börjar mitt bakdäck bli lite slitet så rullomkretsen är åt helvete, måste bytta däck, det nya ligger hemma, visar säkert 20km/h för mycket just nu på mätaren minst :D

Ingen fara med tanke hur sällan jag är ute & kör, inget sug knappt längre att köra.

Funderar nästan att plocka in hojen & riva den i delar & fixa den till 2013

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...