Gasssa för bövelen det går för sakta.

Du får se till att fixa styrlagret och se över bromsarna då nu under vintern, i dom farterna kan det ju gå väldigt fel om inte allt lirar som det ska. :näsblod

feerspeed

de var fan va du ligger på, nästan så man blir nervös när du drar insidan på lastbilarna, ligger mycke skit på vägrenen, kul att e90 tuffa på ordentligt. lagom nervöst me soppan dock:)

men tänkte på en grej, gör inte cbren mer än 275-280 mätarfart? nog för att det är mycket men det är ju nästan vad ja kommer upp i me min gamla r6

underhållande filmer men va rädd om dig

Du får se till att fixa styrlagret och se över bromsarna då nu under vintern, i dom farterna kan det ju gå väldigt fel om inte allt lirar som det ska. :näsblod

Ska fixa allt som behöver fixas, hela hojen ska få sej en genomgång ska plockas ner i molekyler, även motorn & se hur den mår, uppgradera om det behövs :rolleyes:

feerspeed

de var fan va du ligger på, nästan så man blir nervös när du drar insidan på lastbilarna, ligger mycke skit på vägrenen, kul att e90 tuffa på ordentligt. lagom nervöst me soppan dock:)

men tänkte på en grej, gör inte cbren mer än 275-280 mätarfart? nog för att det är mycket men det är ju nästan vad ja kommer upp i me min gamla r6

underhållande filmer men va rädd om dig

Nja kört där några gånger på insidan men vist ser man ibland lastbilsdäck & avgassystem :D

Jo E90 tuffa på riktigt bra tyckte jag, kunde kört om tidigare på insidan när han bromsa in men tänkte att han skulle få tuffa på lite till, men sen fega han ur :va

287km/h mätarfart har jag haft uppe den i då visade GPS 278km/h, men jag är inte nöjd, den ska öka ett snäpp i fart :D

Här kommer ytterligare en film, tuvar kommer jag inte åt min andra Hdd, fick ta det film materialet jag kom åt, blir annan film när jag kommer in på den.

http://www.youtube.com/watch?v=TgCFx-ftn4I

Som jag skrivit förut. Tycker mkt ser snabbspolat ut. Just eftersom de borde resa sig mer osv. Me de accet de e i filmerna..

Last edited:
Hojen börjar ta form igen till den skapelse den en gång va.

Synd att däckfirman skada lite av fälgen när dom bytte framdäcket, men nu är båda hjulen balanserade + nya lager.
IMG_0849.jpgIMG_0863.jpgIMG_0868.jpgIMG_0871.jpgIMG_0872.jpg

Jävla idiotkörning.

Klipp kortet och elda upp dina hojar.

Jävla idiotkörning.

Klipp kortet och elda upp dina hojar.

kortet är klippt & uppeldat för längesen & har ingen hoj längre.

Vem fan lyckades du sälja den där misshandlade hondan till? :D

Vadå misshandlad ? va bara undre kåpan som behövde ny lack, motorn ånga på som satan :D

Letar efter nytt offer att plåga nu :D

Sista bilderna innan den försvann i min ägo :gråta

xWPbL.jpg

H9Jil.jpg

odupR.jpg

slLb.jpg

xRMZt.jpg

T6D1i.jpg

NydmJ.jpg

FqCx4.jpg

RBJ1W.jpg

Jag tycker du är väldigt duktig på att köra fort rakt fram. Har du tränat på något speciellt vis för att bli så duktig? Modet du visar när du gasar lite extra i tätbebyggt område gör att du hoppar upp på plats Nr1 av personer jag ser upp till.
Att torrgasa motorn upp till varvstopp är verkligen en grej jag måste prova till våren undrar jag om det är svårt att lära sig det? Måste ju göra underverk för motor och koppling att massera dom på det viset:yoparty

Hoppas nu att du köper en riktig klubba för det jag sett av din körning här så ser man ju att du helt och hållet växt ur din lilla tjejhundra och nu har så mycket rutin och kunskap att en literhoj kommer göra underverk för din gasa raktfram körning :glömdet

Jag tycker du är väldigt duktig på att köra fort rakt fram. Har du tränat på något speciellt vis för att bli så duktig? Modet du visar när du gasar lite extra i tätbebyggt område gör att du hoppar upp på plats Nr1 av personer jag ser upp till.
Att torrgasa motorn upp till varvstopp är verkligen en grej jag måste prova till våren undrar jag om det är svårt att lära sig det? Måste ju göra underverk för motor och koppling att massera dom på det viset:yoparty

Hoppas nu att du köper en riktig klubba för det jag sett av din körning här så ser man ju att du helt och hållet växt ur din lilla tjejhundra och nu har så mycket rutin och kunskap att en literhoj kommer göra underverk för din gasa raktfram körning :glömdet

Tycker om lite av din ironi :tummenupp

Köra fort rakt fram kan la många, inget svårt att lära sig, bara man vågar det är frågan, bara ta 1 steg i taget & känna på farten, tillslut vänjer man sig & då känns inte som att farten går speciellt fort rakt fram.

I vanliga fall brukar jag inte gassa satan i tätbebyggt, men vist har det inträffat, är rädd om dom små barnen som kan springa ut om det det skulle inträffa & det vet man ju inte när, men så länge man har uppsikt så är inte farten en fara.

Att torrgassa motorn, nja vet inte om det är nått vidare för motorn därför har jag inte gjort det så mycket på Hondan, men mitt bygge gassa jag varvstopp en del, satan vad skoj det va :D

älskade min 600a & önska jag kunde ha kvar den & bara ställa undan & spara som minne för den är bland det driftsäkraste jag har brukat, men nu gjorde jag valet att göra mig av med den, men en dag ska jag köpa samma sorts hoj & bara ha i en monter :rolleyes:

Nu letar man efter en 1000ing som man kan ha skoj på hela sommaren :tummenupp men måste lära mig köra snabbare i kurvor en att bara gassa på rakt fram, så troligen blir det en del bana så man kan lära sig tekniken, tror jag kommer ha roligare på vägen i såna fall :rolleyes:

Blev det nån "1000ing" i sommar? Väntar med spänning på nya filmer.

Du vill uppmuntra idiotisk beteende som att köra fullständigt puckat i tätbebyggda områden?

Människan hör inte hemma på vägarna. Ibland får man själv dåligt samvete när man tycker man kört lite knäppt men man ser ju ut som en ängel i jämförelse. :glömdet

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!