Gasssa för bövelen det går för sakta.

Allvarligt ?? I den här tråden med den här nissen ?? Det är ju för fan "Färjan 2" på SH...Varför tror du han lägger upp det här ?

Tror jag dör av grav...VILKA klipp var ok ? När han genar över en jävla rondell ?
Det är för helvete inte några "ok klipp" utan lyteskomik på högsta nivå, vilket de flesta här tycks inse.

Jag ger ju honom cred för komedivärdet i det han eehh "LEVERERAR" ...både i klipp och kommentarväg !

Mitt dravel utsätter inte andra för risker de inte är med på att ta, medan den här pajasens pinsamheter innebär dessvärre att någon får till slut betala för att vi ska få garva lite här på forumet och det är inte helt rätt ...
Spontanrejset med den svarta E90:in tycker jag är trevligt. Alla borde lägga upp sina spontanrejs :)

Vilken sekvens menar du är farligare än många andra klipp som visats på SH? Det måste vara något riktigt jävligt eftersom du uppför dig som en 5-åring...

Farligare ? Vad menar du ? Det är farligt pinsamt och farligt meningslöst.. Det är precis vad jag skrev i en post den 22a...jag förstår inte indignationen över hans "farliga beteende"..Mismatchen mellan attityden och den faktiska outputen är ju riktigt roande...

Däremot är det klart... Försäkringsbolag, verkstad, hyrbil och en del logistiskt tjafs för någon människa för att någon annan ägnar sig åt pinsam tattarkörning ? Han kan väl spela in sina clips på parkeringen utanför husvagnen som han bor i och underhålla oss med det istället. Han får ju moppefucko kred av oss alla här inklusive mig !

Grejen är att en del clips som läggs upp på SH visar på rätt små marginaler (som t ex omkörningen på Bogan nyligen) men de är ändå kul och visar på cojones och ibland en del skicklighet (tur ?) hos piloten. De här grejorna är däremot är tyvärr bara hög med rykande bajs där människors egendom kan komma till skada när det får kontakt med den här gossens hjälm...fullständigt i onödan för någon körrelaterad underhållning kommer ju inte ur detta...

Last edited:
Kan man helt utesluta att han saknar behörighet för fordonet eller att den är försäkrad på föräldrarna? :hihi

Kan man helt utesluta att han saknar behörighet för fordonet eller att den är försäkrad på föräldrarna? :hihi

Jag tror att vi i detta fall inte ska utesluta något alls inkl. något slags ehhmm...disorder. :fakta

Farligare ? Vad menar du ? Det är farligt pinsamt och farligt meningslöst.. Det är precis vad jag skrev i en post den 22a...jag förstår inte indignationen över hans "farliga beteende"..Mismatchen mellan attityden och den faktiska outputen är ju riktigt roande...

Däremot är det klart... Försäkringsbolag, verkstad, hyrbil och en del logistiskt tjafs för någon människa för att någon annan ägnar sig åt pinsam tattarkörning ? Han kan väl spela in sina clips på parkeringen utanför husvagnen som han bor i och underhålla oss med det istället. Han får ju moppefucko kred av oss alla här inklusive mig !

Grejen är att en del clips som läggs upp på SH visar på rätt små marginaler (som t ex omkörningen på Bogan nyligen) men de är ändå kul och visar på cojones och ibland en del skicklighet (tur ?) hos piloten. De här grejorna är däremot är tyvärr bara hög med rykande bajs där människors egendom kan komma till skada när det får kontakt med den här gossens hjälm...fullständigt i onödan för någon körrelaterad underhållning kommer ju inte ur detta...
Du var mig en grinig jävel.Kan du något annat än klaga? Läsa verkar inte vara din starka sida iaf. Gå vidare och lämna tråden till oss som gillar lite speed-filmer.

Måste fråga rakt ut, är delar eller vissa av dina filmer uppsnabbade? Tycker verkligen det ser ut så..

Fattar mig inte på den här typen av filmsekvenser, 8min astråkig körning som inte e redigerat överhuvudtaget. ...Näe, vissa filmer som läggs energi och finess på är skoj att se men det här e skittrist!

Glöm inte visa mamma/pappa hur man lägger ut filmer på SH så vi får veta hur det gick till när ni hamnar i gipsvagga/rullstol eller sämsta fall graven! ...alltid nån av oss förståndiga som får sig en tankeställare då!

Jag börjar bli lite orolig, TS själv har inte kommenterat nu på typ 20 inlägg i sin egen favvotråd. Tänk om han har blivit förkyld eller nåt:confused: Jag menar, det har regnat RETT mycket nu det sista i Borås.

Spontanrejset med den svarta E90:in tycker jag är trevligt. Alla borde lägga upp sina spontanrejs :)

Ska det vara den oklippta eller klippta versionen ?

http://www.youtube.com/watch?v=lKN74SMKmJ0&feature=plcp

Uteslut ingenting för det uteslutna kan få en på för många tankar.

Bränn upp körkortet. ( klart )

Ta bort dina fingeravtryck på händerna ( klart )

Borra bort ramnumret. ( Klart )

Bränn upp registreringsbeviset. ( klart )

Plocka bort registreringsplåten & mal den i små delar & kasta i havet ( klart )

Åk inte fast för då får du problem ( klart )

Måste fråga rakt ut, är delar eller vissa av dina filmer uppsnabbade? Tycker verkligen det ser ut så..

Endast 1 enda film är uppsnabbad ytterst lite & det är spontanracet mot Volvo 855 T5.

Fattar mig inte på den här typen av filmsekvenser, 8min astråkig körning som inte e redigerat överhuvudtaget. ...Näe, vissa filmer som läggs energi och finess på är skoj att se men det här e skittrist!

Glöm inte visa mamma/pappa hur man lägger ut filmer på SH så vi får veta hur det gick till när ni hamnar i gipsvagga/rullstol eller sämsta fall graven! ...alltid nån av oss förståndiga som får sig en tankeställare då!

Om du tycker det är så tråkigt, ta & kolla på någon annans film/filmer, ingen har sagt åt dig att kolla på mina rullar & kommentera att dom är så tråkiga :smasha

Jag börjar bli lite orolig, TS själv har inte kommenterat nu på typ 20 inlägg i sin egen favvotråd. Tänk om han har blivit förkyld eller nåt:confused: Jag menar, det har regnat RETT mycket nu det sista i Borås.

Du behöver inte vara orolig längre för jag är åter tillbaka :D :hojcbr

Ja, var är han?

Han är här :krama

Last edited:
Vad hände vid 2:50? 4:23?? :confused:

Vid 2:50 lutade jag för lite, hände inget va bara nära, vid 4:23 så har jag glapp i styrlagret så när jag bromsar så flexar styret/hjulet & börjar studsa, haft detta problemet nästan hela sommaren men fick verkligen känna på det nu när det va blött & råka låsa hjulet & fick rädda situationen genom att åka rakt fram, tur att inte lastbilen kom tidigare för det skulle gjort ont.

Här har du samma symtom på torr asfalt ( styrlager glapp )

Tror även att bromsbeläggen låser sig mot skivan, inte samma känsla i bromsarna som 2011 när jag körde NISSIN org bromsbelägg som hör till bromsarna fram, men har samma modell till bromsarna Fram/Bak, men tycker jag har bättre känsla med dessa belägg bak en org beläggen men fram funderar jag om jag ska testa någon annan modell, annars blir det att skaffa org fram igen, ska jag ha mer effekt i motorn vill jag inte ha dessa problem annars kör jag mig till döds :)

Bromsar Fram:
Bromsskiva Orginal.
Bromsbelägg SBS.
Bromsok NISSIN.

Bromsar bak:
Bromsskiva Motomaster Wave.
Bromsbelägg SBS.
Bromsok NISSIN.

http://www.youtube.com/watch?v=sPtEX-8cAOk&feature=youtu.be

Det kom visst en kurva :hihi

Kurvan kom, jag svängde ej, hehe:D

Go film :)
Va heter låten 0:23:Bugar

Ursäkta om jag lägger lite dålig energi på filmerna, hoppas till 2013 att jag kan satsa mera in för film kvaliteten med fler kameror.

Kanske träffar på dig 2013 & kan köra lite/mycket ;)

Policeremix gjord för mobiler. http://www.youtube.com/watch?v=syTeYdkafu8

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey