Han kommer säkert ut som troll - tids nog !
Gissningsvis som en efterkonstruktion dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han kommer säkert ut som troll - tids nog !
Spontanrejset med den svarta E90:in tycker jag är trevligt. Alla borde lägga upp sina spontanrejsAllvarligt ?? I den här tråden med den här nissen ?? Det är ju för fan "Färjan 2" på SH...Varför tror du han lägger upp det här ?
Tror jag dör av grav...VILKA klipp var ok ? När han genar över en jävla rondell ?
Det är för helvete inte några "ok klipp" utan lyteskomik på högsta nivå, vilket de flesta här tycks inse.
Jag ger ju honom cred för komedivärdet i det han eehh "LEVERERAR" ...både i klipp och kommentarväg !
Mitt dravel utsätter inte andra för risker de inte är med på att ta, medan den här pajasens pinsamheter innebär dessvärre att någon får till slut betala för att vi ska få garva lite här på forumet och det är inte helt rätt ...
Kan man helt utesluta att han saknar behörighet för fordonet eller att den är försäkrad på föräldrarna?![]()
Du var mig en grinig jävel.Kan du något annat än klaga? Läsa verkar inte vara din starka sida iaf. Gå vidare och lämna tråden till oss som gillar lite speed-filmer.Farligare ? Vad menar du ? Det är farligt pinsamt och farligt meningslöst.. Det är precis vad jag skrev i en post den 22a...jag förstår inte indignationen över hans "farliga beteende"..Mismatchen mellan attityden och den faktiska outputen är ju riktigt roande...
Däremot är det klart... Försäkringsbolag, verkstad, hyrbil och en del logistiskt tjafs för någon människa för att någon annan ägnar sig åt pinsam tattarkörning ? Han kan väl spela in sina clips på parkeringen utanför husvagnen som han bor i och underhålla oss med det istället. Han får ju moppefucko kred av oss alla här inklusive mig !
Grejen är att en del clips som läggs upp på SH visar på rätt små marginaler (som t ex omkörningen på Bogan nyligen) men de är ändå kul och visar på cojones och ibland en del skicklighet (tur ?) hos piloten. De här grejorna är däremot är tyvärr bara hög med rykande bajs där människors egendom kan komma till skada när det får kontakt med den här gossens hjälm...fullständigt i onödan för någon körrelaterad underhållning kommer ju inte ur detta...
Jag tror att vi i detta fall inte ska utesluta något alls inkl. något slags ehhmm...disorder.![]()
speed-filmer.
Jag börjar bli lite orolig, TS själv har inte kommenterat nu på typ 20 inlägg i sin egen favvotråd. Tänk om han har blivit förkyld eller nåtJag menar, det har regnat RETT mycket nu det sista i Borås.
Spontanrejset med den svarta E90:in tycker jag är trevligt. Alla borde lägga upp sina spontanrejs![]()
Kan man helt utesluta att han saknar behörighet för fordonet eller att den är försäkrad på föräldrarna?![]()
Måste fråga rakt ut, är delar eller vissa av dina filmer uppsnabbade? Tycker verkligen det ser ut så..
Fattar mig inte på den här typen av filmsekvenser, 8min astråkig körning som inte e redigerat överhuvudtaget. ...Näe, vissa filmer som läggs energi och finess på är skoj att se men det här e skittrist!
Glöm inte visa mamma/pappa hur man lägger ut filmer på SH så vi får veta hur det gick till när ni hamnar i gipsvagga/rullstol eller sämsta fall graven! ...alltid nån av oss förståndiga som får sig en tankeställare då!
Jag börjar bli lite orolig, TS själv har inte kommenterat nu på typ 20 inlägg i sin egen favvotråd. Tänk om han har blivit förkyld eller nåtJag menar, det har regnat RETT mycket nu det sista i Borås.
Ja, var är han?
Vad hände vid 2:50? 4:23??![]()
Men poliser ni kör åt fel håll vid 0:25
http://www.youtube.com/watch?v=lmhSw_t_0iI
Ursäkta att jag kör så långsamt, får klaga på den dåliga soppan i tanken.
Vad hände vid 2:50? 4:23??![]()
Det kom visst en kurva![]()
Go film![]()
Va heter låten 0:23![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |