Gasssa för bövelen det går för sakta.

Now this is funnyyy, du spelar självmordbenägen men fegar ur vid flera tillfällen.

Svårt att få grepp om dig, vad har du för diagnos?

Fort går att definiera, jag har inte orsakat någon olycka en så farten spelar inte någon roll, klart i andras ögon tycker dom det går fort när man passerat 180knyck på en 50 sträcka mitt i centrala Borås över ett övergångsställe

Den här meningen är bäst, jag tycker den säger allt.

Den här meningen är bäst, jag tycker den säger allt.

De enda gångerna han kört i 180 på en 50 sträcka är när han sover i sitt pojkrum och drömmer om alla brewdar som trånar efter honom vid mojen när han dödsföraktande kör NÄSTAN ihjäl sig DiREcKT på ett övergångsställe i 180...sen väcker mamma honom och säger att man inte får komma för sent....inte ens till en särskola...

Precis som han skriver och visar i sina clips..hojen tar honom fr A till B...och inte särskilt snabbt ens en gång. Thats about it.

Now this is funnyyy, du spelar självmordbenägen men fegar ur vid flera tillfällen.

Svårt att få grepp om dig, vad har du för diagnos?

Ska se om det blir nån tappa andan film innan detta året är slut.

Diagnos http://sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

De enda gångerna han kört i 180 på en 50 sträcka är när han sover i sitt pojkrum och drömmer om alla brewdar som trånar efter honom vid mojen när han dödsföraktande kör NÄSTAN ihjäl sig DiREcKT på ett övergångsställe i 180...sen väcker mamma honom och säger att man inte får komma för sent....inte ens till en särskola...

Precis som han skriver och visar i sina clips..hojen tar honom fr A till B...och inte särskilt snabbt ens en gång. Thats about it.

Klart ligger på stranden var enda dag oooo glänser med brewdarna, stammis vid körve möjen var & varannan dag.

Nä nu måste jag sova har mamma sakt, hon har varm oboj med nybakta bullar, hon ska sätta på min favoritrulle GR, kommer drömma att jag blåser minst 300a i stan med 711 plitar efter mig :D

Buu huu hehehe på Torsdag ska det piskas genom stan igen, kan inte någon säja till gresarna att runt 11:40 - 12:20 är jag & kör rakt igenom city.

Tid: 11:40-12:20
Datum: 2012 - 10 - 25
Plats: ( Borås ) Fristad Riksväg 42 mot centrum sen avviker jag mot Riksväg 40 mot Brämhult.

Värkar bli runt 3+ & sol men ska regna några timmar tidigare så det lär nästan bli blixthalka, detta blir sköjjjjj :rofl

Last edited:
Det här börjar lukta "Sista Färden" Borås Style....

Snälla! Ställ fram klockan 1 timme om du har såå bråttom hela tiden. Vi andra som kör få lida av ditt betende, med massa nya lagar mm hela tiden :( Ta det lite lungnare, för det är en jävla rolig hobby man ha:rock

Sista för året kanske, hur ska jag annars kunna fortsätta 2013 med jeppe hade du tänkt ?

Snälla! Ställ fram klockan 1 timme om du har såå bråttom hela tiden. Vi andra som kör få lida av ditt betende, med massa nya lagar mm hela tiden :( Ta det lite lungnare, för det är en jävla rolig hobby man ha:rock

På söndag morgon kl 3:00 ska klockan dras bak 1 timme.

Om jag vaknar i tid ska jag köra lugnare hela vägen imorgon :rock

Jo det är en jävla skoj hobby man har :yoparty

Det börjar lukta "moralkäring!" Glöm det Style....

Va äre med dig? Du har bara klagat å klagat å klagat i flera dagar nu!:död
Haru mycket fritid? Tröt på att folk inte ute å åker å glänser med dig?:rofl

Last edited:
Som jag sagt innan, alla filmer jag visat upp är bara på lek & jag har mina små ryck därav kan viss del av körningen bli i laglig hastighet & sen vet ni hur det går.

Jag är inte stolt för 5 sketet öre för det jag gör, helst skulle jag inte ens velat kliva ur sängen, för det är just då allt händer
Känner fan igen mig där!

Ha ha...mer inavlat småstadsblues för folket ! Det här måste bara vara sporthojs motsvarighet till EPA kultur ! Alltid lika festligt att beskåda...något slags ..exotisk folklor a la dansband. Har träffat på sådana småkillar i Lärbro på Gotland en gång. De rullade i sina 740 bajshögar och drömde om "fast & the fuckface" plus "Tokyo drift" medan dumpventilen gjorde pssshhht...Jag har aldrig garvat så mycket !

Last edited:
Känner fan igen mig där!

Ni två borde starta en tråd ihop så all dårskap samlas på samma ställe. Vad jag förstår bor ni bara 6 mil ifrån varandra, varför kör ni inte ihop och filmar varandra:va

Vänta lite nu:näsblod När jag tänker efter så är det nog en riktig dålig idé:glömdet

Ni två borde starta en tråd ihop så all dårskap samlas på samma ställe. Vad jag förstår bor ni bara 6 mil ifrån varandra, varför kör ni inte ihop och filmar varandra:va

Vänta lite nu:näsblod När jag tänker efter så är det nog en riktig dålig idé:glömdet

Ha ha..de skulle tjöra om varandra i 60 och gena i rondeller samt tjöra mot rött DirRecKT...börna lite, gasa ikapp lite..och bara KANSKE...göra något riktigt farlit ..typ tjöra mot enkelriktat eller nått lika FARLIT. Vi kan före-slå vad för farliT de kan göra.

Det var inte alls en dålig idé du hade där ! Kanske kan det utvecklas till en show som de kan köra ? Typ lyteskomik ?

Last edited:
Ha ha..de skulle tjöra om varandra i 60 och gena i rondeller samt tjöra mot rött DirRecKT...börna lite, gasa ikapp lite..och bara KANSKE...göra något riktigt farlit ..typ tjöra mot enkelriktat eller nått lika FARLIT. Vi kan före-slå vad för farliT de kan göra.

Det var inte alls en dålig idé du hade där ! Kanske kan det utvecklas till en show som de kan köra ? Typ lyteskomik ?
Allvarligt, gör lite egna filmer istället för att häcka i den här tråden och skriva totalt meningslösa inlägg. TS har iaf bjudit på några helt okej klipp medan du vad jag vet aldrig levererat annat än en massa dravel.

Allvarligt, gör lite egna filmer istället för att häcka i den här tråden och skriva totalt meningslösa inlägg. TS har iaf bjudit på några helt okej klipp medan du vad jag vet aldrig levererat annat än en massa dravel.

Allvarligt ?? I den här tråden med den här nissen ?? Det är ju för fan "Färjan 2" på SH...Varför tror du han lägger upp det här ?

Tror jag dör av grav...VILKA klipp var ok ? När han genar över en jävla rondell ?
Det är för helvete inte några "ok klipp" utan lyteskomik på högsta nivå, vilket de flesta här tycks inse.

Jag ger ju honom cred för komedivärdet i det han eehh "LEVERERAR" ...både i klipp och kommentarväg !

Mitt dravel utsätter inte andra för risker de inte är med på att ta, medan den här pajasens pinsamheter innebär dessvärre att någon får till slut betala för att vi ska få garva lite här på forumet och det är inte helt rätt ...

Last edited:
Sudda sudda bort din sura min!..

Allvarligt ?? I den här tråden med den här nissen ?? Det är ju för fan "Färjan 2" på SH...Varför tror du han lägger upp det här ?

Tror jag dör av grav...VILKA klipp var ok ? När han genar över en jävla rondell ?
Det är för helvete inte några "ok klipp" utan lyteskomik på högsta nivå, vilket de flesta här tycks inse. Det är inte klippen i sig som är det komiska, utan det TOTALT menlösa / meningslösa innehållet kombinerat med ryslig massa malplacerad attityd.

Jag ger ju korvmojshero´n cred för komedivärdet i det han eehh "LEVERERAR" ...både i klipp och kommentarväg och på det sättet uppmuntrar honom till vidare....LEVERANSER av underhållning.

Problemet är att mitt dravel inte utsätter andra för risker de inte är med på att ta, medan den här pajasens sorgliga fadäser innebär dessvärre att någon får till slut betala för våra garv här på forumet...

http://www.youtube.com/watch?v=wKLlSOPddGk

Ha ha..min min är alltid glad lilla gubben ! Mest för att jag för en fullstäding sorglös och kravlös tillvaro ! Inte ofta jag uppmanar till "allvar" någonstans...

Vi tar oss ett gott garv åt den här clownen och tråden kan vara rätt underhållande på ett bisarrt sätt, (lite som en dvärgkastartävling.eller korvätartävling), men det blir trist för den som får dörr eller huv på sin bil förstörd av den här gossens skalle den dagen han verkligen kör lite aggressivare och inte riktigt kan matcha ambitionen med färdigheterna.

Allt som allt...om man lägger upp sådant som han gör, med de kommentarerna får man ju fan räkna med att folk garvar åt honom så de viker sig.

Det är väl hela poängen med den här tråden väl - att framkalla garv..ju mer garv ju mer klipp lägger han upp.

Har jag missförstått ??

Last edited:
Man ska nog inte utesluta att det kan vara frågan om en konstprojekt som är trendigt just nu. :hihi
Hannah Widerstedt lyckades ju på sätt och vis och den Motvillige Monarken fick också bra publicitet.

Sedan är ju inte Boråsare de mest begåvade i trafiken men jag vill ändå understryka att så här kör inte alla här.:fakta

Man ska nog inte utesluta att det kan vara frågan om en konstprojekt som är trendigt just nu. :hihi
Hannah Widerstedt lyckades ju på sätt och vis och den Motvillige Monarken fick också bra publicitet.

Sedan är ju inte Boråsare de mest begåvade i trafiken men jag vill ändå understryka att så här kör inte alla här.:fakta

Han kommer säkert ut som troll - tids nog !

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT