Gasssa för bövelen det går för sakta.

Vrida på rullen på en väg rakt fram som en jävla linjal hela tiden...(ett par rondeller och mackar undantaget) ?? Skulle det vara typ "badass" ?? Möjligen om du tar på dig en ögonbindel och förlitar dig på "the force" ....annars förstår jag inte vart riskmomentet ligger i det hela annat än möjligen bengen som står vid något vägkant mäter upp dig. Det här är inte bra om du vill promota dig som snubbe som lever on the edge och ser döden i vitögat varje gång du rullar på knarre...

Obefintlig alt ganska gles trafik dessutom så några spännande "bomba järnet mellan bilarna" kan man ju glömma här...återigen inge bra för den image du vill lägga till dig me på det här eminenta forumet.

På det hela hyggligt ointressant och definitivt inte speciellt farligt (det är väl det du är ute efter...visa att du lever så farligt att du kan "tjöra ijäl dig DiRecKt"...). Ok..missat rölyse, det var hardcore måste jag er - känna...

skamskudde.jpg :fakta

Last edited:
Oops. Du missade visst ett rödljus där! :7peta :tungan

Du menar 4a eller ?

Missade 2 i gbg.

Vrida på rullen på en väg rakt fram som en jävla linjal hela tiden...(ett par rondeller och mackar undantaget) ?? Skulle det vara typ "badass" ?? Möjligen om du tar på dig en ögonbindel och förlitar dig på "the force" ....annars förstår jag inte vart riskmomentet ligger i det hela annat än möjligen bengen som står vid något vägkant mäter upp dig. Det här är inte bra om du vill promota dig som snubbe som lever on the edge och ser döden i vitögat varje gång du rullar på knarre...

Obefintlig alt ganska gles trafik dessutom så några spännande "bomba järnet mellan bilarna" kan man ju glömma här...återigen inge bra för den image du vill lägga till dig me på det här eminenta forumet.

På det hela hyggligt ointressant och definitivt inte speciellt farligt (det är väl det du är ute efter...visa att du lever så farligt att du kan "tjöra ijäl dig DiRecKt"...). Ok..missat rölyse, det var hardcore måste jag er - känna...

View attachment 370466 :fakta

Ursäkta men får man inte ta det lugnt i bland, vill ju inte ta risken med barnfamiljer varje dag :D

Laddar upp ett kort klipp av det du vill se mera av, det kommer in om nån timme.

FiFan - shit -pommfritt va farlit ! Ja hade tjört ijäl mej DiREckT > Garanti !

225px-Male_north_american_turkey_supersaturated.jpg

Last edited:
Haha, jag måste öva på min biologi. Jag undrade varför du la upp en bild på en jävla påfågel :)

:lol "Kalkon...den försöker flyga och kraschlandar...DirECkT !"

Finns det ingen smc för dom!?! Eller bana. :crash

Nope, men jag hittade en VARSELVÄST (också det en jävla benämninig...) som skulle passa vår ack så farlige, rebelliske, onepercentaren och gossen ruda...iställe för kållitchtröja...

Mina filmer är spännande som en :

ReflVilt.jpg :fakta

Last edited:
Till skillnad från andra 17-åringar blir jag rädd när jag ser dina filmer. Dels för att du kör så jävla fort, mitt i samhällen. Sen verkar det som om du har så äckligt bråttom hela tiden.
När jag ser dessa filmer förstår jag faktiskt varför folk har något emot motorcyklister :död

Finns det inga fina vägar utanför centralorten i Borås? Måste vara förbannat trist att bara kunna köra inne i stan. :confused:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti