Gasssa för bövelen det går för sakta.

Men jag lever & är inte död, om jag skulle vara död skulle jag inte kunna lägga upp några filmer om inte förvisso allt är filmat & nån polare till mig skriver här & lägger upp filmer ibland.

Nä på mitt körvis så överlever jag ett tag till :rolleyes:

Funderar om jag ska uppgradera hojen in för 2013 eller gå & köpa mig en Honda CBR1000RR 2004 eller Suzuki GSX-R 1000 K7 eller Yamaha R1a 04-05. får fundera annars kanske det blir köpa redan i helgen :rolleyes:

Ok, jag håller tummarna för att alla skyddsänglar skall fortsätta flaxa kring hjälmen på dig:krama

Ok, jag håller tummarna för att alla skyddsänglar skall fortsätta flaxa kring hjälmen på dig:krama

Min motor gud håller reda på mig så jag fortsätter leka vidare, men tycker motor guden är dålig att hålla borta alla hjärnspöken, Svårt att koncentrera mig, huvudvärk konstant, led problem, ända bra han för med sig är att när jag väl startat upp den & kört dom första meterna då försvinner alla bekymmer :D

Men du får ju sitta och vrida dig hela tiden. Kanske har du vant dig men jag tror du kommer få mycket bättre koll bakåt med speglar samtidigt som du inte behöver tappa fokus framåt. Ganska självklart, eller?

Jo jag vrider på huvudet för att kolla omgivningen & när jag ska köra om oftast, oftast blir det 2-3 gånger för att mitt minne är riktigt kort, lite jobbigt om det kommer en annan hoj broder i full sula & jag inte ser den, skulle vara förargligt, därför blir det att kolla rätt ofta.

Varför finns inte spegeln där när man vill & försvinner lika fort så man slipper se den när man inte vill att den ska vara där.

Du gör ju som du vill med backspeglarna men men..

Kommer det mer fortåkafilmer under helgen? Du får försöka pricka en fartkontroll, det vore skoj! :)

Kommer det mer fortåkafilmer under helgen? Du får försöka pricka en fartkontroll, det vore skoj! :)

Kommer troligen inte komma upp några filmer detta året tror jag, har sån där dödsmördartankar mot polis gay kåren, haft det hela veckan, lika bra att inte ens köra en enda meter mer med hojen.

Har sådan lust att spränga hela polishuset i luften i Borås.

Tror jag lägger ner att köra något fordon nånsin mera, tror inte ens att jag kommer köra bil för ser jag en polis så kommer jag köra över eller preja den av vägen.

Bil + Hoj ska säljas illa kvickt.

Last edited:
Kommer troligen inte komma upp några filmer detta året tror jag, har sån där dödsmördartankar mot polis gay kåren, haft det hela veckan, lika bra att inte ens köra en enda meter mer med hojen.

Har sådan lust att spränga hela polishuset i luften i Borås.

Tror jag lägger ner att köra något fordon nånsin mera, tror inte ens att jag kommer köra bil för ser jag en polis så kommer jag köra över eller preja den av vägen.
Doktorn ordinerar en snutdragning/år, det är bra för själen. Helt seriöst faktiskt! Vad har snuten gjort dig, dom har väl aldrig fått tag på dig?

Doktorn ordinerar en snutdragning/år, det är bra för själen. Helt seriöst faktiskt! Vad har snuten gjort dig, dom har väl aldrig fått tag på dig?

Hehehehehe :rofl tror min polare är go i huvudet :huvet såg nu att Johan vart framme i farten, dumt att låta denna sida vara inloggad med and jag va ute & skruva på min bil & han satt inne så länge, sen åkte han & jag iväg.

Nu ska vi svara på ditt il i rätt ordning :rolleyes:

Kommer det mer fortåkafilmer under helgen? Du får försöka pricka en fartkontroll, det vore skoj!

Fartkontroller är lika roliga varje gång att pricka, det roliga är om dom följer efter eller inte :hihi

Jo jag har vart i fingrarna på rättvisan förut med polisen när jag var yngre men sista gången jag var i kläm med dom & fick sitta i arresten i över 6 timmar är några år sen :rofl :banana

Men sen dess lärde jag mig att ska man komma ifrån dom får man vara lite mera iskall, bra terapi är att ladda hem polisseren ljudet, sätta på den nattetid när man ska sova, tillslut efter veckors tränande så hör man den inte längre :tummenupp sen ska stressen tränas bort fort det blinkar blåljus & dom stressar en att göra misstag, det tyckte jag var den svåraste biten.

Last edited:
Nästa rulle är på g, men just 1 del i centrala Landvetter kan kännas absurt & gick i tankarna om jag ska klippa bort skiten eller inte, har ett febrilt knas att bara vissa min värsta sida i film i princip.

Men som jag alltid sagt, lika bra att visa sin värsta sida först, kan bara bli bättre :dummer

Så jag varnar redan nu att 1 eller flera delar är rent av stötande :huvet

Men skulle ni i det febrila kastet ändå tycka det vara underhållande, får ni skriva vilka delar ni skulle vilja ha mer av & vilka ni vill ha mindre av.

Har som sagt filmmaterial.

Vad kör du med för kamera?
Hur har du monterat den? bild?

/Johan

Bandet som hänger ner hänger jag runt halsen, pappersbiten i överkanten är för att dämpa en del av bruset, fundera först på en gopro men tyckte denna va smidigare, funderar om jag ska skaffa några till :)

P9110247.jpgP9110248.jpgP9110253.jpgP9110254.jpg

Nice.
Svårt att se men sitter den fast med sug propp?
Vart köpte du den??

/Johan

Sitter fast med sån klisterlapp som följde med som man för in kameran i ett spår som är roterbar.

Sugpropp har jag för mig det ska fungera med som är till gopro om det finns skruvfäste från sugproppen för finns ett skruvfäste som man kan skruva fast i kameran.

Köpte den på Netonnet men dom har slutat sälja den där, va där nyligen & tänkte köpa en till men hitta ingen i butiken eller på nätet, så jag gick o köpte mig en gps i stället.

Köpte den på Netonnet men dom har slutat sälja den där, va där nyligen & tänkte köpa en till men hitta ingen i butiken eller på nätet, så jag gick o köpte mig en gps i stället.
Surfade runt och hittade den (Contour HD ROAM 1080p) på Cyberphoto.se

Vet inte vad du gav för den på NetOnNet men knappt 1500 spänn för en 1080p actioncam känns rätt OK.

Efter att ha läst din topic: Gasssa för bövelen det går för sakta
så tänker jag bara: Bromsa för guds skull det går för snabbt :arsele

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey