Gasssa för bövelen det går för sakta.

Hehe hade rätt så rätt angående farten att den visar fel nu när mitt bakdäck börjar bli slitet.

Hela 263km/h visade GPS & hastighetsmätaren visade 283km/h :tungan

Dags att byta bakdäck kanske :tungan

IMG_0537.jpg

Hoppas du är fullt medveten om att ingen mer än snorungarna på dagis ser upp till dig. Och att jag lider med folket som bor där, hade jag bott i ett av husen och sett dig fara förbi hade jag kastat en kratta i hjulet på din hoj för att sedan trycka upp den på obehagliga ställen.
Har sett dina videos förr, men seriöst.. varför inte ta det lite lugnt i städerna? Man väljer ju sina vägar och det är bara en tidsfråga innan du kör ihjäl någon. Stackars den personen :dummer:död

Varför skruvar du inte tillbaka backspeglarna så du inte behöver vrida nacken ur led hela tiden?

Hoppas du är fullt medveten om att ingen mer än snorungarna på dagis ser upp till dig. Och att jag lider med folket som bor där, hade jag bott i ett av husen och sett dig fara förbi hade jag kastat en kratta i hjulet på din hoj för att sedan trycka upp den på obehagliga ställen.
Har sett dina videos förr, men seriöst.. varför inte ta det lite lugnt i städerna? Man väljer ju sina vägar och det är bara en tidsfråga innan du kör ihjäl någon. Stackars den personen :dummer :död

Stackars den personens efterlevande. Jag säger inget mer.....

Det där är riktigt kass körning. Vilket kopiöst vinglande när det skall kollas bakåt, (t ex i korsningar som redan passerats). Tror det är det som kommer att ända det hela, förhoppningsvis utan att det kommer någon i vägen.

Egentligen vill jag inte bidra till att ge det här uppmärksamhet men vad kan jag säga? Det är bara för löjligt. Kanske kunde man använda det i utbildningssyfte och visa vilka spårval man inte ska ta? Typ, alla andra spår är bättre.

Ja David, jag har sagt innan vad jag anser om din attityd till din omgivning. Du har dessutom visat dig kapabel att förstå och utföra vad som krävs för ett körkort men gömmer dig bakom dina svepskäl trots att du väl presterat en rosa lapp. Du leker med liv, det är bara det att de andra har inte valt att vara med i leken. Du har valt åt dem. Kom inte med snack om diagnoser och att vara annorlunda.

Var uppe och körde en massa goa vägar mellan Bollebygd, Töllsjö, Alingsås, Hällingsjö, Kungsbacka, ner över Helsjön mm mm i mitten på Juli. Vi fick hälsa på Kung 8-taggare också, gick bra och jag ser stället i SAAB-filmen lite innan den dyker upp i bild. (Lägger inte alla ortnamn på minnet, hade rutinerad guide).

Det är inte farten som stör mig, det är att det är så kopiöst illa kört.

Last edited:
Det här känns bara för sorgligt att se. För alla inblandade. :(

Småstadsblues...

Ha ha ha..det här är ju festligt. När jag ser detta tänker jag på en Zacke låt..."Småstadsblues" ...klippt & skuret....

http://svenskalyrics.se/zacke-smastadsblues/

Det finns annars en snubbe här som med lite (o)tur kommer att uppgradera till samma nivå när han väl skaffar sig literklubba...det är <JJ CBR JJ>, väntar med spänning tills han utexamineras från WT school of bike riding. Tills vidare samma pinsamhetsfaktor...och skämskudden åker fram så fort man börjar läsa... "Live free & Ride hard" - tror jag dör av garv ! :yoparty

Mer sånt ! Det är ju för fan som Färjan 2, underhållande på något perverst sätt !!

Last edited:
"Avdankad GR förare med problem"

Man kan tjöra ijäl sej DirEcKT !

:Bugar:rock:Bugar

Det här är min idol !!

Last edited:
Nu har man bytt däck i köket :)
P9030243.jpg

Så här kan det gå när man slinter & slår lillfingret i bromsskivan :D
P9030244.jpgP9030246.jpg

Last edited:
Gillade den här videon. BMW´n gick fint men sen drabbades han väl av heat soak och sen var det bara att vika in i högerfilen och skämmas :)

1) Vad kör du med för handskar? Hjortskinn art:nr 260
2) Funderat på att montera backspeglar?
Kört alla år utan speglar, blivit en sorts vanesak, vist det är annorlunda på bilen, men jag får tänka över beslutet lite mera om jag ska montera dom.

Skulle vart mer spännande om jag monterat mitt nya däck & drevat om den från 42 till runt 40-41, skulle kanske kunnat legat bakom i samma fart.

Ska monteras 35-36 bakdrev in för 2013 & lite andra saker ska monteras på & i motorn

Last edited:
David, du måste ta hand om dig lite bättre. Det duger inte att köra ihjäl sig bara för att kunna lägga upp några klipp på SH.

/Hojbroder och farsa

PS. Dom hånfulla kommentarerna kan du strunta i.:fakta

David, du måste ta hand om dig lite bättre. Det duger inte att köra ihjäl sig bara för att kunna lägga upp några klipp på SH.

/Hojbroder och farsa

PS. Dom hånfulla kommentarerna kan du strunta i.:fakta

Men jag lever & är inte död, om jag skulle vara död skulle jag inte kunna lägga upp några filmer om inte förvisso allt är filmat & nån polare till mig skriver här & lägger upp filmer ibland.

Nä på mitt körvis så överlever jag ett tag till :rolleyes:

Funderar om jag ska uppgradera hojen in för 2013 eller gå & köpa mig en Honda CBR1000RR 2004 eller Suzuki GSX-R 1000 K7 eller Yamaha R1a 04-05. får fundera annars kanske det blir köpa redan i helgen :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...