Gasssa för bövelen det går för sakta.

Spöket :Bugar

Vid 0:37 trodde jag du skulle dra ner byxorna och trycka in den..

Den tagningen vill du säkert se ?

Halva Borås invaderar varberg sommartid och resterande 25% har insett att det finns mer av världen att se. så det är rätt dött där nu.

Japp stendött, nä men rätt mycket folk kvar speciellt fredag-lördag, men känns som Göteborgarna har invaderat oss.

Aaaaahahaha! Jag avlider! :gråta

Skulle vilja se alla dina andra tagningar innan du kom fram till att denna var den bästa...

Blev några tagningar mellan gummiröken, man har ju en tendens att bli lite flumm på weed/sprit/för lite sömn & en Brud med röda/svarta kläder i sovrummet som ropar på en varje dag, kom kom älska med mig på högvarv.

Lyder <Nathalie> trogen som jag är mot henne :kär

Last edited:
Någon hade skoj i Borås för ett tag sen.

IMG_0357.jpgIMG_0359.jpgIMG_0360.jpg

Bifogat

• IMG_0357.jpg
    IMG_0357.jpg
    247.2 KB · Visningar: 83
  • IMG_0358.jpg
    IMG_0358.jpg
    243.3 KB · Visningar: 80
Kollade på en av mina filmer när jag ligger 250 till max på en sträcka av 8.2km, men får upp en hastighet av 294km/h, tiden är 1min 40sek, kan detta stämma ?

Tankar nästa film på tuben nu, men lär ta minst 832min minst som det står nu.

Kollade på en av mina filmer när jag ligger 250 till max på en sträcka av 8.2km, men får upp en hastighet av 294km/h, tiden är 1min 40sek, kan detta stämma ?

Inga mer smashupplägg för politikerna va?

Not sent from an iProduct...

Måste ju va ganska otrevligt att sova där på golvet bredvid hojen efter en sån rökare precis bredvid, måste lukta precis som jag misstänker va? :3freak

rolig väg fast jag brukar köra igenom Dalsjöfors kurvorna är roligare att ta från andra hållet :tummenupp

Har du vart ute o brassat helvete i Borås ? hört en del hojar på Sjöbo som gassat helvete där uppe :D

Snart kommer ny rulle upp från den lilla turen jag va i gbg.

Snygg rondellkörning vid ca 6:20 hade du haft lite mindre flyt hade du inte spelat in några mer filmer denna sommar.

Du kanske får upp en mätarfart på 294 men du får nog skaffa en gps om du ska få fram din verkliga fart för jag tvivlar på att du ens kan få upp din tjejhoj i dom hastigheterna.

Ett tips är att titta framåt istället för att sitta och titta bakåt för en vacker dag.... och var är polisfilmen du skrev om?.. :va

Snygg rondellkörning vid ca 6:20 hade du haft lite mindre flyt hade du inte spelat in några mer filmer denna sommar.

Du kanske får upp en mätarfart på 294 men du får nog skaffa en gps om du ska få fram din verkliga fart för jag tvivlar på att du ens kan få upp din tjejhoj i dom hastigheterna.

Ett tips är att titta framåt istället för att sitta och titta bakåt för en vacker dag.... och var är polisfilmen du skrev om?.. :va

Tänkte du på filmen som heter ( D Hell GBG Landvetter Härryda ) där jag kör över rondellen strax efter MLK i Mölnlycke ? Den rondellen är inte första gången jag kör över på det viset, kanten är så himla låg så den känns knappt.

Nej mätaren toppas ej till 294 & nej jag tror knappast den gör 294km/h, omöjligt, jag tog sträckan x tiden & fick den hastigheten men något stämmer inte.

Jag kollar bakom mig främst för att kolla om det finns en svans eller om någon är på omkörning.

Polisfilmen eller polisfilmerna :tungan dom kommer, måste spara något skoj till sist eller ?

Bra tempo men jag ser inte ens någon polis..?

Polisbilen var längre fram, syntes ej med kameran men jag såg den med synen, den höl 150-160km/h så jag släpte av tills den var utom synhåll sen piska jag vidare till borås.

Den kanske skulle synas om jag spelade med bätre kvalite en 720 HD.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT