Ferspeedboy
Jag har problem
Får testa den vägen hur är skicket på den??? lika bra som hindås vägen?
Skicket är om man jämför med Rävlanda - Hindås ( Hindås rakan ), så är skicket lite sämre en del bitvis & mycket bättre i mellan åt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Får testa den vägen hur är skicket på den??? lika bra som hindås vägen?
Skicket är om man jämför med Rävlanda - Hindås ( Hindås rakan ), så är skicket lite sämre en del bitvis & mycket bättre i mellan åt.
Det händer inte mycket i Borås va?
Min idol!..![]()
Vid 0:37 trodde jag du skulle dra ner byxorna och trycka in den..
Halva Borås invaderar varberg sommartid och resterande 25% har insett att det finns mer av världen att se. så det är rätt dött där nu.
Aaaaahahaha! Jag avlider!
Skulle vilja se alla dina andra tagningar innan du kom fram till att denna var den bästa...
Kollade på en av mina filmer när jag ligger 250 till max på en sträcka av 8.2km, men får upp en hastighet av 294km/h, tiden är 1min 40sek, kan detta stämma ?
Tankar nästa film på tuben nu, men lär ta minst 832min minst som det står nu.
Måste ju va ganska otrevligt att sova där på golvet bredvid hojen efter en sån rökare precis bredvid, måste lukta precis som jag misstänker va?![]()
Har du vart ute o brassat helvete i Borås ? hört en del hojar på Sjöbo som gassat helvete där uppe
Snart kommer ny rulle upp från den lilla turen jag va i gbg.
Kollade på en av mina filmer när jag ligger 250 till max på en sträcka av 8.2km, men får upp en hastighet av 294km/h, tiden är 1min 40sek, kan detta stämma ?
Tankar nästa film på tuben nu, men lär ta minst 832min minst som det står nu.
Snygg rondellkörning vid ca 6:20 hade du haft lite mindre flyt hade du inte spelat in några mer filmer denna sommar.
Du kanske får upp en mätarfart på 294 men du får nog skaffa en gps om du ska få fram din verkliga fart för jag tvivlar på att du ens kan få upp din tjejhoj i dom hastigheterna.
Ett tips är att titta framåt istället för att sitta och titta bakåt för en vacker dag.... och var är polisfilmen du skrev om?..![]()
Bra tempo men jag ser inte ens någon polis..?Ursäkta avbrottet i slutet på filmen men ville inte leka katt & råtta med polisen.
http://www.youtube.com/watch?v=j5GeKOntwjM
Bra tempo men jag ser inte ens någon polis..?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |